x تبلیغات
وبلاگ آموزش سئو و بازاریابی اینترنتی

راهنمای کامل ثبت شرکت در سال 2021

 برای آنکه ثبت شرکت تشکیل شود ،رعایت یک سلسله اصول ضروری است والا شرکت به وجود نمی آید. در این رابطه ماده ی 195 قانون تجارت مقرر کرده است : «ثبت کلیه ی شرکت های مذکور در این قانون ثبت شرکت الزامی و تابع جمیع مقررات قانون ثبت شرکتها است ».

ماده ی 2 قانون ثبت شرکت ها نیز (مصوب 1310) ،ثبت شرکت های تجاری را الزامی تلقی کرده و برای مدیران شرکتی که به ثبت نرسیده باشد،جزای نقدی معین نموده و اضافه کرده است که «...در صورت تقاضای مدعی العموم،حکم انحلال شرکت متخلف نیز صادر خواهد شد».

بنابراین،هر شرکت تجارتی زمانی معتبر است و از نظر قانونی رسمیت دارد که به ثبت رسیده باشد.ثبت شرکت ها نه تنها برای معرفی و شناسایی است بلکه از نظر قانون و حاکمیت اجتماع بمنظور کسب وجود قانونی است.بطوری که پیش از ثبت اعتبار وجود مشخص قانونی را ندارد.
علاوه بر مراتب مزبور،قاعده الزامی بودن ثبت شرکت ها به دولت امکان می دهد که تحقیقات و رسیدگی های دقیقی نسبت به مقدمات تشکیل و کیفیت بوجود آمدن شرکت انجام گردد تا از تشکیل شرکت هایی که مقررات را رعایت نکرده اند جلوگیری به عمل آید.
با اجرای مقررات ثبت شرکت ها شرکت بعنوان یک شخص قانونی واجد حقوق و تکالیف معرفی و شناخته می شود و نتایج ذیل حاصل می شود:
_هر گاه شرکت به ثبت برسد،قراردادهای منعقده بین شرکا رسمی بوده و بعد ها هیچ یک نمی توانند مانند اسناد غیر رسمی از وجود شرکت نامه و اساسنامه  و سایر تصمیماتی که به ثبت می رسد ثبت شرکت  اظهار بی اطلاعی نموده و یا به ایراداتی که درباره ی اسناد غیر رسمی ممکن است وارد نمود استناد نمایند.
_شرکت می تواند منشاء آثار و اعمال و مصدر معاملات و روابط مالی و اقتصادی ثبت شرکت بشود.
_در موقع انحلال یا ورشکستگی با مقررات خاصی به وضع مالی شرکت رسیدگی می شود.
قانون مراجعه برای ثبت شرکت را در ظرف اولین ماه تشکیل به قدری اهمیت داده که عدم اقدام  به آن موجب بطلان عملیات شرکت خواهد بود.
به این معنی که پس از گذشتن یک ماه و عدم ثبت هر ذینفع می تواند به دادگاه مراجعه و ابطال عملیاتی که بعد از یکماه اول واقع  شده تقاضا نماید ،بدون این که شرکت بتواند از این بطلان به نفع خود استفاده کند(ماده ی 198).همچنین ماده ی 195 قانون تجارت مقرر کرده است: «ثبت کلیه ی شرکت های مذکور در این قانون الزامی و تابع جمیع مقررات قانون ثبت شرکت ها است. »
قانون گذار در این ماده،دو ضمانت اجرا برای  عدم ثبت مقرر کرده است:پرداخت ثبت شرکت جریمه توسط مدیران شرکت ثبت نشده و انحلال شرکت به حکم دادگاه در صورت درخواست دادستان.
در نتیجه ،اولاَ اگر دادستان ثبت شرکت تقاضای انحلال نکند،شرکت ثبت نشده،موجود تلقی می شود،مشروط بر اینکه مطابق مقررات قانون تجارت تشکیل شده باشد،ثانیاَ در صورتی که دادستان تقاضای انحلال کند،شرکت از تاریخ صدور حکم،منحل تلقی خواهد شد،نه از ابتدای تشکیل.آنچه بیان شد در مورد شرکت های خارجی نیز صادق است.
قطع نظر از مراتب مزبور، ثبت شرکت از لحاظ معامله کنندگان با شرکت در درجه ای از اهمیت است که بدون مراجعه به آن اغلب نمی توانند معامله کنند
.زیرا کسی که قرارداد مهمی با شرکت منعقد می نماید یا معامله ی مهمی انجام می دهد باید بداند که سرمایه ی شرکت تا چه اندازه است و اختیار مدیران شرکت تا چه حدود بوده و بالاخره قدرت و توانایی ثبت شرکت این شخصیت حقوقی به چه میزان است.
مواد مهم و لازم هر شرکت در جراید کثیرالانتشار آگهی می شود تا همه از آن مستحضر باشند،علاوه بر آن،به نحوی که در اغلب ممالک معمول است هر شخص خارجی ولو این که ظاهراَ ذینفع نباشد می تواند به پرونده ای که برای ثبت شرکت تشکیل شده مراجعه و از محتویات آن اطلاع حاصل کند.
در کشور ما این قسمت ضمن آیین نامه ی مصوبه ی خرداد 1310 و مقررات 10 اسفند 1327 وزارت دادگستری مقرر گردیده «مراجعه به دفاتر ثبت شرکت ها اعم از ایرانی و خارجی برای عموم آزاد و هر ذینفعی می تواند از مندرجات آن سواد مصدق تحصیل کند» .
بنابراین،کنترل و نظارت دولت در امور شرکت ها و ثبت آن با تشریفات خاص موجب آن می شود که همه از آن اطلاع حاصل نمایند و در روابط با آن دچار تردید و ناراحتی نشوند. قابل توجه است تقاضای ثبت شرکت باید توسط مدیران شرکت به عمل آید و مدیران شرکت ها برای ثبت شرکت باید مدارکی را تسلیم مرجع ثبت کنند که این مدارک را نظامنامه ی قانون تجارت معین کرده است.
امید است که تدوین این مطلب توانسته باشد راهگشای خوانندگان محترم بوده و در رفع مشکلات آن ها موثر واقع شود.
ثبت شرکت فکر برتر،با چندین دهه سابقه درخشان،افتخار این را دارد که به عنوان یکی  از قدیمی ترین مراکز ثبتی در خدمت شما متقاضیان گرامی باشد.
قدر مسلم آن است که همکاران ثبت شرکت متعهد ما،همواره مستعدند تا پاسخگوی سوالات و مشکلات شما عزیزان  باشند.برای این منظور می توانید از طریق شماره های تماس مذکور در سامانه،با ثبت شرکت متخصصان این مرکز در ارتباط باشید.
 
 

 

تعمیرات پکیج

تعمیر پکیج و سرویس پکیج تعمیرات پکیج چه زمانی انجام می گیرد و چه ضرورتی دارد؟ آیا در مورد پکیج ها مشکلاتی که برای آن ها پیش می آید چیزی می دانید؟ اکنون که شما در حال مطالعه تعمیرات پکیج این مطلب پیرامون تعمیر پکیج هستید،بدون شک پکیج شما دچار مشکل یا خرابی شده است و شما برای رفع این مشکل و یافتن پاسخ سوالاتتان به اینترنت مراجعه کردید و با سرچ کلمه تعمیر پکیج به دنبال تعمیرات پکیج راه حلی برای رفع مشکل پکیج تان می گردید. قدم به قدم با ما همراه باشید.

بدانید پکیج ها و کاربردشان (کاربرد درستشان) در منازل و اماکن مختلف چیست؟

برای آنکه بدانید مشکل سیستمی به اسم پکیج چیست، باید ابتدا بدانید این سیستم به چه نحو کار می کند؟تعمیراتی که باید روی آن صورت بگیرد چگونه باید باشد و چه این سیستم در چه شرایطی باید نگه داری و مورد استفاده قرار بگیرد؟حتی گاها شناخت مزایا و معایب پکیج ها به شما در نوع استفاده و یا شاید عدم استفاده از تعمیرات پکیج آن کمک شایانی خواهد کرد.به این موضوع واقف هستیم که قطعا پیش زمینه هایی در مورد پکیجتان دارید اما این بار بهتر است از دید یک تعمیرکار پکیج به آن نگاه بیاندازید.گاها این سیستم ها دچار مشکلاتی می شوند که بنا به تشخیص اشتباه زیان های مالی بسیاری به استفاده کننده می زنند.بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که در قدم اولی که با ما تعمیرات پکیج خواهید برداشت،بدانید پکیج ها چه ماهیتی دارند و اصلا با چه هدفی ساخته و پرداخته و مورد استفاده قرار می گیرند؟!

 

بدانید که مشکل و علت از کجا نشات می گیرد؟

یه اصطلاح به عیب یابی بپردازید.قدم دوم آنکه به کمک ما دریابید که به صورت کلی و حدودی مشکل و یا علت درست کار نکردن پکیج و یا خرابی آن تعمیرات پکیج چیست؟در ادامه به شما می گوییم که پکیج ها به طور کلی به چه روش هایی دچار مشکل می شوند؟همچنین به این موضوع اشاره خواهیم کرد به طور مثال اگر نشانه ای (به طور مثال صدای ناهنجار) مانند نشانه A از پکیج شما بروز کرد بدانید مشکل B برای پکیجتان پیش آمده است.این فرآیند به شما کمک خواهد کرد که با توجه به نشانه ای که مشاهده می نمایید،به مشکل آن پی ببرید تا در صورت تماس با سرویسکار و یا تعمیر کار ،بتوانید گرای کلی را به او برسانید.این موضوع به شما و تعمیرکار پکیج کمک می نماید و احتمالا زمان کمتری تعمیرات پکیج نیز از شما خواهد گرفت.

 

بدانید که آیا شما می توانید پکیجتان را تعمیر کنید؟

آیا شما در امور فنی تبهر و یا حداقل تجربه ها را دارید؟این موضوع کاملا به شما باز می گردد و اینکه تا چه حد به امور فنی واقف باشید.این در حالی است که هر وسیله الکترونیکی شامل ،گرمایشی،سرمایشی،کاربردی و غیره تعمیرات مخصوص به خود را می طلبد.به طور مثال یک تعمیرکار تعمیرات پکیج خودرو هیچگاه نمی تواند ادعا ای در زمینه تعمیر و یا سرویس پکیج داشته باشد.به همین دلیل گاها این موضوع پیش آمده که شخصی به اشتباه و با ادعای دانش فنی دست به تعمیر سیستمی که در آن تخصصی ندارد زده است و همین امر به خرابی کلی آن سیستم و در نتیجه خسارات جبران ناپذیر مالی گشته است.لذا همواره این موضوع را در نظر داشته باشید که هر کس تخصص خاصی در کار خود دارد و یک فرد هیچگاه نمی تواند همه تخصص ها را با هم داشته باشد حتی شما!

 

بدانید که تعمیرکار پکیج چه کمکی به شما خواهد کرد؟

تعمیرکاران پکیج در مجموعه های مختلف تعریف می گردند.اما ما در سرویسکاران،به فردی متخصص و متبهر همراه با تجربه و رزومه کاری موفق و در عین حال با اخلاق و تعمیرات پکیج صبور،تعمیرکار پکیج می گوییم!لازم به ذکر است که یک تعمیرکار پکیج به تمامی مشکلاتی که برای این سیستم ممکن است اتفاق بیافتد واقف می باشد و برای هرکدام از آن ها سریعترین و کاربردی ترین راه حل را پیشنهاد می دهد.تعمیرکاران پکیج می توانند سرویس پکیج را نیز به انجام برسانند.اما سرویس پکیج دیواری چه کمکی به شما خواهد کرد؟

سرویس پکیج چه کمکی به شما خواهد کرد؟

سرویس کردن پکیج به نوعی پیشگیری قبل از درمان است!ممکن است ماه ها و شاید سال هاست که پکیج شما برایتان بی نقص کار می کند.احتمالا بر این باورید که هیچ مشکلی برای آن پیش نیامده است.اما در بعضی از موارد باید بگوییم که اشتباه می کنید!ممکن است در خلال کارکرد پکیجتان  کم کم مشکلی پیش آید که از آن خبر ندارید و همین مشکل ادامه دار می شود و طی یک ماه به کلی عملکرد سیستم شما را به هم خواهد ریخت.در این گونه از موارد تعمیرات پکیج است که اگر اقدام به سرویس پکیج خود می کردید دیگر شاهده این زیان های گزاف نخواهید بود.

 

باید بدانید که چگونه فرآیند تعمیر یا سرویس را به دست یک شرکت حرفه ای بسپارید؟

سیستم گرمایشی ای مانند پکیج،چنانچه دچار مشکل شود می تواند فعالیت های یک محل مسکونی و یا تجاری یا اداری را مختل سازد،به خصوص تعمیرات پکیج در فصول سرما و پاییز اهمیت این سیستم ها بسیار بالا خواهد رفت.پیشنهاد ما به شما آنست که حتما با یک شرکت حرفه ای در تماس باشید.سرویسکاران طی سال ها فعالیت در حوزه های مختلف خدمات مربوط به وسایل خانگی و به واسطه شمار زیادی از مشتریان راضی همواره در حوزه خدمات سعی دارد بهترین خدمات را همراه استاندارد ترین قیمت ها ارائه نماید.

 

راه حل سرویسکاران برای تعمیر پکیج

باید به شما بگوییم که جای هیچ گونه نگرانی نیست و اصلا به دلتان بد راه ندهید ما به اهمیت دلیل در خدمت شما هستیم و مشکل تان را حل خواهیم کرد. همانطور که در جریان هستید روز به روز روند زندگی انسان ها تغییر می کند و به سمت ساده تر شدن پیش می رود، که این تغییرات همه ی زمینه ها را شامل می شود. اگر بخواهیم یکی از این تغییرات را نام ببریم می توانیم به تغییرات در سیستم های گرمایشی ساختمان ها و منازل مسکونی اشاره کنیم. امروزه از پکیج ها به عنوان سیستم گرمایشی استفاده می شود و تمامی افراد اقدام به نصب پکیج می کنند. تعمیرات پکیج دلایل استفاده از پکیج ها بسیار شفاف است،استفاده از آن ها به نسبت سیستم های گرمایشی قدیمی مثل آبگرمکن های گالنی،بخاری های نفتی و ذغالی و…. راحت و کم هزینه تر است همچنین خطرات کمتری را برای انسان به همراه دارند.اگر هنوز در دسته افرادی که از پکیج ها استفاده نمی کنند قرار دارید به شما توصیه می کنیم که همین امروز سیستم گرمایشی پر خطر و دردسر ساز قدیمی را رها کنید سیستم گرمایشی جدید را برای منزل یا محل کارتان نصب کنید. هدف اصلی ما در این مقاله حل مشکل پکیج شما با روش های مختلف است و قصد داریم که موضوعات تعمیرات پکیج مرتبط و مهمی را برای اطلاعات بیشتر شما در این قسمت ارائه دهیم تا علاوه بر یادگیری نکات بیشتر در حفظ و نگداری پکیج ها،از علل خرابی آن ها و روش های تعمیر آن ها مطلع شوید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

پکیج چیست؟

پکیج نام تجاری دستگاهی سیستمی است که وظیفه تامین آب گرم واحد های ساختمانی مسکونی یا اداری و غیره را بر عهده دارد.امروزه به این دستگاه به دید مهمترین نگاه می شود چرا که بسیاری از نیاز های انسان مانند نیاز به آب گرم و نیاز هایی که در پی آن می آید را پکیج ها به آسانی فراهم می آورند.از ابتدایی ترین نیاز های انسان به آب گرم می توان نیاز به گرمایش از طریق رادیاتور ها،نیاز به استحمام،نیاز به شستو شو با آب گرم و تعمیرات پکیج غیره اشاره داشت.پکیج ها تقریبا تامین کننده تمامی نیاز های انسان به گرمایش و آب گرم می باشند.مزیت این سیستم ها نسبت به موتور خانه ها و یا استفاده از سوخت های فسیلی آن است که این دستگاه ها جای بسیار کمی را اشغال نموده اند و در عین حال نسبت به سیستم های گرمایشی قدیمی،کاربری راحت تر و بهینه تری دارند.ضمنا هزینه نگهداری از پکیج ها و سوختی را که مصرف می کنند(گاز شهری)،در مقایسه با دیگر سیستم های گرمایشی بسیار نازل تر و کمتر می باشد.پکیج ها می بایست به صورت مستقل استفاده گردند.یعنی هر واحد ساختمانی می تواند تنها از یک پکیج استفاده نماید.در صورت نصب پکیج می بایست کاربری هرگونه موتور خانه شوفاژ مرکزی قطع گردد.این تعمیرات پکیج دستگاه در فصل زمستان آب گرم مورد نیاز برای گرم کردن خانه و مصارف شخصی را تامین می کند و در فصل تابستان تنها در صورت نیاز ، آب گرم جهت شستشو و یا دیگر مصارف را به وسیله مشعل حرارتی تامین می نماید و پس از گرم کردن آب و تامین آن ، برد الکترونیکی آن دستور به خاموش شدن پکیج را صادر می نماید و پکیج خاموش می گردد.پکیج ها دارای دو نوع دیواری و زمینی هستند که استفاده از مدل دیواری آن ها مرسوم تر است.

نواع پکیج های ساختمانی

پکیج های ساختمانی در دو نوع پکیج های دیواری و پکیج های زمینی طراحی و تولید می شوند که البته پکیج های زمینی کمتر مورد استفاده قرار گرفته و بیشتر پکیج های دیواری آن هم به تعمیرات پکیج علت راحتی و سهولت در نصب و مکان اشغالی کمتر می باشد.اما در ادامه به بررسی هر کدام به تفکیک خواهیم پرداخت.

پکیج های دیواری

پکیج های دیواری نسبت به پکیج های زمینی کاربرد بیشتری دارند و استفاده از آن ها متداول تر می باشد.این پکیج ها مانند یک دهنه کابینت بر روی دیوار ها نصب می شوند و ابعاد آن ها معمولا به متراژ واحد ساختمانی،موقعیت مکانی واحد ساختمانی و موقعیت جغرافیایی واحد ساختمانی بستگی دارد. تعمیرات پکیج می دانیم که تابش آفتاب بر دیواره های یک واحد ساختمانی می تواند به گرمای آن واحد کمک شایانی بکند.همچنین در واحد های ساختمانی که زیر بنای آن ها خالی می باشد در فصول سرما ،بسیار سرد می شوند.این دسته از واحد های ساختمانی نیاز به پکیج هایی با ابعاد بزرگتر و با قدرت و توان بیشتری می باشند.موقعیت جغرافیایی واحد ساختمانی نیز بر همین مبنا تعریف می شود. تعمیرات پکیج طبیعی است که زمستان شمال کشور نسبت به جنوب کشور بسیار متفاوت می باشد،همین مقوله باعث شده موقعیت جغرافیایی برای استفاده از پکیج ها متفاوت باشد و انواع مختلفی برای موقعیت های مختلف را بطلبد!

 

پکیج های زمینی

پکیج های زمینی همانگونه که از نام آن ها مشخص است،روی زمین نصب شده و بر به هیچ عنوان از آن ها برای استفاده روی دیوار نمی توان استفاده نمود.ابعاد این پکیج ها معمولا از پکیج های زمینی بیشتر می باشد و گاها در برخی از آن ها از مشعل جداگانه استفاده می گردد ولی غالبا دارای یک مخزن آب گرم یا مخزن کوئل دار می باشدتعمیرات پکیج زمینی به مراتب پیچیده تر از پکیج های دیواری می باشد و در عین حال زمان بیشتری برای تعمیر آن باید در نظر گرفت.پکیج های زمینی بیشتر در ویلاها و ساختمان هایی با متراژ گسترده تر استفاده می گردد.به طور کلی چنانچه در یک واحد ساختمانی پکیج دیواری کاربری نداشته باشد و یا جوابگوی تامین گرما و انرژی نباشد از پکیج های زمینی استفاده می گردد

 

انواع مختلف پکیج دیواری

پکیج های دیواری بستگی به نوع کاربردشان و مزایا و معایبی که دارند به دسته های متفاوتی تقسیم می شوند. به طور کلی پکیج های دیواری در 4 دسته قرار می گیرد. 1. مبدل حرارتی 2. مخزن دار 3. محفظه ی احتراق 4. چگالشی این 4 دسته ی متفاوت از پکیج دیواری است اما بدانید که دسته ی پکیج های دیواری مبدل حرارتی دو نوع دارد. 1. تک مبدله 2. دو مبدله و همینطور پکیج هایی از نوع محفظه احتراق هم دارای دو نوع می باشد. 1. پکیج دیواری فن دار 2. پکیج دیواری بدون فن حال که شما عزیزان با انواع پکیج دیواری آشنا شدید تعمیرات پکیج می خواهیم به توضیح کامل هر یک از آنها بپردازیم و مزایا و معایب را هم مطرح کنیم.

 

پکیج های تک مبدل:

نحوه ی عملکرد پکیج تک تعمیرات پکیج مبدل به اینصورت می باشد که هنگام باز کردن آب مصرفی با عبور جریان آب از فلومتر عملکرد دستگاه شروع شده. سپس دمای آب توسط NCT با دمای تنظیم شده مشعل مقایسه می کند و مشعل روشن می شود. اگر زمانی که از آب مصرفی استفاده می کنید هم زمان با آن پمپ هم کار کند پکیج دیواری هم آب گرمایشی و هم آب مصرفی را همزمان تامین می کند. اما این کار عملی نیست چرا که به دلیل نبود طول مناسب مبدل و مصرف گاز این اتفاق نمی افتد. معمولا در این مورد شعله ی گاز را طوری تنظیم می کند که دمای آب گرم با دمای تنظیم شده مقداری در اندازه ی چند سانتی گراد با یکدیگر متفاوت اند. این مدل از پکیج ها از تعمیرات پکیج مدل های قدیمی و اولیه ی پکیج بوده و تقریبا از رده خارج محسوب می شوند. از یک جهت تشابه زیادی با آبگرم کن های سریع دارند یه دلیل اینکه تنها دارای یک مبدل حرارتی بوده که هم سیستم گرمایش را راه می اندازد و هم آب گرم مصرفی را تامین می کند. نکته: تک مبدله بودن این پکیج ها باعث ایجاد رسوب زیادی می شود که رسوب زدایی آن ممکن هست تعمیرات پکیج موجب سوراخ شدن آن شود.

 

https://www.asantahvieh.com/

خرید کتاب اثر مرکب

 «دارن هاردی» (Darren Hardy) نویسنده کتاب خرید کتاب اثر مرکب (The Compound Effect) و دو کتاب دیگر با نام‌های (Living Your Best Year Ever) و (The Entrepreneur Roller Coaster) است که در ایران با نام‌های مختلفی همچون «امسال تکرار نخواهد شد» و خرید کتاب اثر مرکب «‌قطار سرعت به سوی ثروت» ترجمه شده‌اند. علاوه‌براین، او به عنوان مشاور و سخنران نیز فعالیت می‌کند. اثر مرکب، اولین کتاب او است که نکته‌هایی جالب، ساده، کوچک و قابل اجرا را برای رسیدن به موفقیت در بردارد.

 
به دنبال پیشرفت‌های واقعی و عمیق باشید
این روزها همه به دنبال سرعت هستند. همه می‌خواهند سریع‌تر پولدار شوند، سریع‌تر ترفیع بگیرند و زودتر موفق شوند. اما در حقیقت، آن چیزی که نتیجه‌های خرید کتاب اثر مرکب مثبت و لذت‌بخش‌تری را ایجاد می‌کند، تغییراتی است که در بلند مدت انجام می‌شوند. در این عصر «بدو بدو!» ما فست فود می‌خوریم چون آشپزی خیلی زمان می‌برد، رژیم غذایی فشرده‌ای را اجرا می‌کنیم تا ۱۰ کیلو در هفته وزن کم کنیم و اگر در عرض یک سال ترفیع نگیریم، بی‌قرار می‌شویم. انتظار نتایج لحظه‌ای، چیزهای زیادی را خراب می‌کند. مثلا وقتی نتوانیم آن ۱۰ کیلو در هفته را کم کنیم، احساس سرخوردگی و ناامیدی وجودمان را دربرمی‌گیرد. حتی کم‌کم ممکن است فکر کنیم که هیچ‌وقت نمی‌توانیم کاری را تمام کنیم. شما باید آرام آرام قدم بردارید. خرید کتاب اثر مرکب زیرا اقدامات مثبت و کوچک روزانه، راز موفقیت بلندمدت هستند. فردی به نام «اسکات» سعی کرد با قدم‌های آهسته، زندگی خود را تغییر دهد. یکی از اهدافش، کاهش وزن بود. او به جای اینکه با تعیین هدفی مثل کاهش ۱۰ کیلوگرم در یک هفته، خودش را تحت فشار بگذارد، هر روز به اندازه ۱۲۵ کالری از حجم غذای روزانه‌اش را کم کرد. علاوه بر این او فاصله خانه تا محل کارش را پیاده‌روی می‌کرد و در طول مسیر به پادکست‌های انگیزشی گوش می‌داد. با انجام پیوسته این کار، اسکات توانست در عرض ۳۱ ماه، ۱۵ کیلو وزن کم کند. گذشته از این‌ها بهبود راندمان کاری‌اش باعث شد که او ترفیع و افزایش حقوق هم بگیرد.
اثر مرکب، یعنی بدانیم هر تصمیمی که می‌گیریم، خرید کتاب اثر مرکب سرنوشت ما را می‌سازد و موفقیت، نتیجه دنبال کردن عملکردهای با ثبات و پیوسته است. حتی وقتی به اهدافتان می‌رسید، باید نظمتان را حفظ کنید تا از آن هدف جلوتر بروید؛ آرام و پیوسته. حتما شما هم رستوران‌هایی را دیده‌اید که بعد از مشهور شدن، دیگر اهمیت چندانی به مشتری‌هایشان نمی‌دهند. خرید کتاب اثر مرکب منوهایشان تکراری می‌شود و روند کارشان افت پیدا می‌کند. یادتان باشد، شما باید کاری کنید که همیشه نتایج مثبت پیوسته‌ای را به دنبال داشته باشد. نمی‌توان نام نتیجه‌های موقتی و کوتاه مدت را موفقیت گذاشت. حالا پرسش درست این است که رمز موفقیت پایدار چیست؟
 
این مطلب را حتما بخوانید:  خلاصه خرید کتاب اثر مرکب ثروتمندترین مرد بابل اثر جورج سمیوئل کلاسون
آهسته و پیوسته به اهدافتان برسید
خلاصه کتاب اثر مرکب دارن هاردی
 
چطور می‌توان کاری کرد که گام‌های بعدی در مسیر موفقیت به اندازه گام اول، پرشور و هیجان باشند؟ خب، شاید بد نباشد که از گام‌های کوچک، آهسته و پیوسته استفاده کنید. اگر به انجام رفتارهای کوچک و سالم خود پایبند باشید، دیگران هم به آن رفتارها عادت می‌کنند و شما را راحت‌تر می‌پذیرند. چه بسا خودشان هم تحت تاثیر این رفتار شما قرار بگیرند و آنها هم آن کار را تکرار کنند. خرید کتاب اثر مرکب با ادامه این روند، تصمیم‌های بهتری برای زندگی‌تان خواهید گرفت و حس خواهید کرد که کسی نمی‌تواند جلویتان را بگیرد! انجام کارها به صورت آهسته اما پیوسته، قدرتمندترین نیروی محرکه موفقیت است. «مایکل فلپس» شناگر را در نظر بگیرید. مربی او در طول ۱۲ سال تنها یک‌بار اجازه داد که تمرینش را زودتر تمام کند و برود. تمام این تمرین‌ها در کنار هم باعث شدند تا او هشت مدال طلای المپیک را ببرد.
نیروی انجام آهسته و پیوسته، تنها زمانی فعال می‌شود که شما شتاب خود را در طول یک دوره زمانی طولانی حفظ کنید. بنابراین باید آن کار را در قالب یک برنامه به اجرا درآورید. در ضمن، واقع‌گرا باشید و سعی نکنید همه کارها را در زمان کوتاهی انجام دهید. در عوض، با شروعی کوچک، کار را پیش ببرید. پس فکر روزانه دو ساعت ورزش در باشگاه را فراموش کنید! بهترین کار این است که سه روز در هفته، خرید کتاب اثر مرکب روزانه یک ساعت ورزش کنید و به آن بچسبید. چیزی که باعث حفظ شتاب شما می‌شود، افزایش مدت زمان انجام آن کار نیست، بلکه انجام پیوسته آن است. شاید برای حفظ این روند مجبور شوید که برخی از کارها را حذف کرده یا ملاقات با برخی افراد را محدود کنید.
یکی از اقدام‌های مهمی که می‌تواند به حفظ این برنامه روتین کمک کند، دور کردن خودتان از شرایط تنش‌زا است. مثلا می‌توانید به جای گوش کردن به اخبار که سرشار از تاثیرهای منفی است، به آهنگ‌ها یا پادکست‌های انگیزشی گوش دهید؛ یا به جای ملاقات با افرادی که مدام غرولند می‌کنند با کسانی صحبت کنید که سرشار از انرژی و انگیزه هستند. به این ترتیب، شما هم می‌توانید انرژی خود را حفظ کرده و در مسیری که برای خودتان طراحی کرده‌اید قدم بگذارید.
 
محدودیت‌های شخصی، یکی از مواردی است که شاید در طول این مسیر با آن برخورد کنید. مسئله این است که آیا تسلیم می‌شوید یا دیوار را می‌شکنید؟ خرید کتاب اثر مرکب دیوار نظم و روال روزمره، همان فاصله بین خود سابق شما و خود قوی‌تر و بهتر شما است. خواهید دید که عادت‌های جدیدتان دست به دست هم می‌دهند و شما را به انسان موفق‌تری تبدیل خواهند کرد. پس وقتی به نقطه انتهایی یا همان مرز توانتان در موفقیت می‌رسید به جای متوقف شدن، از آن حد عبور کنید تا سریع‌تر و بزرگ‌تر به موفقیت برسید. «اصل تقلب» (The Cheating Principle) معروف «آرنولد شوارتزنگر» (Arnold Schwarzenegger) را برای تمرین وزنه‌برداری به یاد دارید؟ او باور داشت که وقتی شما به بیشترین تعداد وزنه‌های خود می‌رسید می‌توانید کمی پشتتان را خم کنید و با کمک گرفتن از سایر عضلاتتان تکرارهای بیشتری را انجام دهید. به همین ترتیب، عبور از محدودیت‌هایی که برای خودتان در نظر گرفته‌اید شما را قوی‌تر خواهد کرد. خرید کتاب اثر مرکب همیشه کمی بیشتر، کمی جلوتر و کمی قوی‌تر شدن شما را به سمت موفقیت‌هایی که به نظر دست نیافتنی هستند سوق می‌دهد.
 
این مطلب را حتما بخوانید:  معرفی و خلاصه خرید کتاب اثر مرکب نابخردی‌ های پیش‌بینی‌ پذیر
پیام اصلی نویسنده در کتاب اثر مرکب چه بود؟
بیایید پیام‌های کتاب اثر مرکب را در قالب چند نکته ساده با هم مرور کنیم:
 
 ما مسئول واقعی زندگی خودمان هستیم. خرید کتاب اثر مرکب پیروزی و شکست‌هایمان تنها به خودمان مربوط هستند نه دیگران.
برداشتن قدم‌های کوچک، دنبال کردن یک برنامه و پیوسته انجام دادن آن قدم‌های کوچک باعث می‌شود خرید کتاب اثر مرکب تا به موفقیت برسیم.
 خارج شدن خرید کتاب اثر مرکب از مرزهای ذهنی و عبور از آنها باعث می‌شود تا با ظرفیت‌های ناشناخته درونمان آشنا شویم.

از کجا بهترین رپورتاژ بخریم؟

 در روند بالا بردن بازدید از وب سایت ها، رپورتاژ آگهی به عنوان یکی از بهترین و جدیدترین تکنیک‌ها برای دستیابی به رتبه اول گوگل مطرح می‌شود. کسب و کار‌ها ممکن است بسته به شرایط اقدام به انتشار محتوا در سایر رسانه‌ها کنند. این اقدام تحت عنوان رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری انجام می‌شود که معمولاً افزایش آگاهی از برند مهم‌ترین هدف آن است. در این مطلب می‌خواهیم بیشتر درباره این تکنیک و خدماتی که تسمینو به عنوان یک پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی می‌دهد توضیح دهیم. با تسمینو همراه باشید.

 
رپورتاژ آگهی، هر آنچه که باید درباره آن بدانید!
 
رپورتاژ آگهی چیست و چه تاثیری روی وب سایت من خواهد داشت؟
 
از نظر معنای لغوی کلمه رپورتاژ از reportage فرانسوی، به معنای گزارش می‌آید. اما در تعریف به خبر تبلیغاتی‌ای گفته می‌شود که برای معرفی خدمات و محصولات یک برند نوشته شده است. به طور معمول این مطالب در سایت‌های خبری پر بازدید منتشر می‌شوند. 
 
حال باید دید این رپورتاژ خبری چه تاثیری در سئو و بهبود رتبه سایت دارد. رپورتاژ در حوزه تبلیغات اینترنتی به عنوان یک گزارش یا مصاحبه برای معرفی برند یا شخص در سایت‌های خبری مطرح می‌شود. به عبارتی یک خبر تبلیغاتی کار می‌شود. این خبر معمولاً در قالب یک مصاحبه یا گزارش و یا مقاله‌ای در خبرگزاری‌ها و سایت‌ها خبری پر بازدید منتشر شده که شامل یک یا چند تیتر جذاب، چند پاراگراف متن و عکس و هایپر لینک فالو می‌باشد. 
 
بر اساس جدیدترین الگوریتم‌های گوگل، دریافت لینک فالو از مطالبی از سایت‌های پربازدید با آتوریتی بالا، تاثیر گذاری بالایی در ارتقاء رتبه سایت در گوگل خواهد داشت. در محتوای رپورتاژ‌ها سه تا پنج کلمه کلیدی لینک فالو شده و این مطلب برای همیشه در آرشیو آن سایت باقی خواهد ماند. می‌شود گفت این تنها روش تبلیغاتی است که برای مدت زمان نامحدود اجرایی بوده و همیشه در رسانه مقصد باقی خواهد ماند.
 
برای انتخاب کلمه کلیدی مناسب چه نکاتی را در نظر بگیریم؟
 
همان طور که در مطلب چگونه کلمه کلیدی مناسب برای سایت انتخاب کنیم به راهکار‌های انتخاب کلمه کلیدی مناسب پرداختیم، چند نکته در این زمینه مطرح است. یک اینکه در رپورتاژ آگهی کلمات کلیدی‌ای که انتخاب می‌کنید همان‌هایی خواهند بود که به صفحه اصلی سایت شما یا بخشی از تسمینو خدمات شما در سایت لینک دهی خواهند شد. پس باید کلماتی را انتخاب کنید که هم در کسب و کار شما کلیدی هستند هم به اندازه کافی گیرایی داشته باشند که کاربر پس از دیدن آن‌ها در مطلب رپورتاژ آگهی شما در رسانه خبری، روی آن‌ها کلیک کند و وارد وبسایت شما شوند. 
 
هدف شما به عنوان صاحب وب سایت یا به عنوان فردی که در حال تولید محتوا برای یک رپورتاژ آگهی است، باید این باشد که کلمات موجود در صفحه با واژه‌هایی که توسط کاربران جستجو می‌شوند مرتبط باشند. کلمات کلیدی در واقع ارتباط بین کلمات جستجو شده و مطلبی است که شما برای رفع نیاز کاربر یا برای معرفی خدمات خود تهیه کرده اید. برای مثال اگر یک فروشگاه لوازم خانگی دارید، باید در تولید محتوا‌ای که می‌کنید از کلمات کلیدی که بیشتری میزان جستجو در این حوزه را دارد استفاده کنید. مثلاً آدرس فروشگاه‌های لوازم خانگی یا خدمات پس از فروش لوازم خانگی. 
 
علاوه بر آن برای نوشتن محتوای مورد نیاز برای رپورتاژ آگهی نیاز است که شما زبان و لحن مخاطب خود را به خوبی بشناسید. برای مثال نوشتن یک مقاله برای مادران خانه دار با مدیران کسب و کار منطقاً باید متفاوت باشد. در غیر این صورت مخاطب شما رغبت نمی‌کند مطلبی را بخواند که برای او نوشته نشده است. 
 
در یافتن بهترین کلمه کلیدی برای سایت از چه ابزار‌های استفاده کنیم؟
 
ابزار‌های انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای افرادی که در زمینه سئو و بازاریابی کار می‌کنند کاملاً شناخته شده است. اما با فرض اینکه شما صاحب کسب و کاری هستید و آشنایی چندانی با این مفاهیم ندارید چند ابزار ساده برای آنالیز کلمات کلیدی در گوگل به شما معرفی می‌کنیم. 
Keyword planner 
این ابزار یکی از محبوب‌ترین ابزار‌های آنالیز و انتخاب کلمه کلیدی در سئو سایت محسوب می‌شود. این ابزار به شما این اجازه را می‌دهد که با وارد کردن کلمات کلیدی مدنظر خود، آن را تحلیل و بررسی کنید و در نتیجه آن سایر کلمات کلیدی مناسب رپورتاژ آگهی خود را پیدا نمایید. 
 
شما با استفاده از کیورد پلنر می‌توانید بفهمید که کدام کلمات کلیدی مناسب کسب و کار شماست. می‌توانید میزان رقابت هر کلمه کلیدی را متوجه شوید. روند و تعداد جستجوی یک کلمه کلید در بازه زمانی مشخص را ببینید و در نهایت میانگین هزینه‌ای که هر کلمه کلیدی برای شما در پی خواهد داشت اگر بخواهید به سراغ کمپین‌های گوگل ادوردز بروید چقدر است. 
 
تمام این موارد به کمک ابزار keyword planner انجام می‌شود که در واقع بخشی از برنامه‌ای به نام گوگل ادوردز است.
Word tracker 
این وب سایت مطرح در زمینه سئو و کیورد، یکی از ابزار‌هایی است که به دلیل سادگی استفاده از آن، بسیار مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد. برای پیدا کردن لیست کلمات کلیدی مناسب برای استفاده در رپورتاژ آگهی کافیست کلمه کلیدی اصلی خود را در کادر جستجوی این سایت وارد کنید تا به شما بیش از ۱۰۰ کلمه کلیدی مرتبط را ارائه دهد. همچنین این ابزار میانگین جستجوی روزانه هر کلمه کلیدی را به شما می‌دهد.
Kwfinder
یکی از ابزار‌های مفید برای تحقیق کلمات کلید کی دبلیو فایندر است. این ابزار علاوه بر میانگین دقیقی که از جستجوی کلمات به شما ارائه می‌دهد، میزان ترند شدن هر کدام را هم به اطلاعتان خواهد رساند. میزان دشوار گرفتن رتبه یک کلمه در صفحه اول گوگل نیز از امکاناتی است که این وب سایت در اختیارتان قرار می‌دهد. البته لازم به ذکر است که این ابزار در حالت رایگان تنها اجازه جستجوی ۵ کلمه کلیدی در روز را به شما خواهد داد و برای استفاده بیشتر از این وب سایت می‌بایست یکی از پلن‌های پولی آن را خریداری کنید. 
 
در این مقاله سعی کردیم ۳ تا ابزار سئو برای انتخاب کلمه کلیدی برای رپورتاژ آگهی و ومقالات داخلی سایت را به شما معرفی کنیم.

کتاب راز

 کتاب راز نوشته راندا برن معروف‌ترین کتاب درزمینه‌ی قانون جذب است. این کتاب از روی مستند راز نوشته‌شده است. در مورد اعتبار این کتاب همین بس که به ۴۴ زبان ترجمه‌شده است و ۲۱ میلیون نسخه از آن فروش رفته است.

 
فیلم راز زمانی که ساخته شد سروصدای زیادی به کتاب راز پا کرد و در این مدت که از ساخته‌شدن آن می‌گذرد (حدود ۱۰ سال) در تمام برنامه‌های معروف اساتید راز را دعوت کرده‌اند و تقریباًهمه‌جا از آن صحبت شده است.
 
پیشنهاد می‌کنم این مطلب را هم بخوانید: قانون جذب چیست؟ رابطه‌ی دقیق احساسات و قانون جذب
 
 داستان ساخته‌شدن فیلم راز به قلم راندا برن
یک سال پیش کتاب راز زندگی‌ام از هم متلاشی شد. تا سر حد مرگ کار می‌کردم. ناگهان پدرم فوت کرد و رابطه‌ام با همکاران و عزیزانم دچار اغتشاش شد. در آن موقع حتی به ذهنم هم خطور نمی‌کرد که در کمال یأس و ناامیدی موهبتی الهی نصیبم شود.
 
کتاب راز به دلیل موقعیت پیش‌آمده، به رازی بی‌نظیر نگاهی اجمالی انداختم .به راز زندگی،که درواقع کتابی یک‌صد ساله بود و دخترم هیلی آن را به من داد. من ردیابی راز را در سرتاسر تاریخ شروع کردم. این‌که بیشتر مردم از آن خبر داشتند، برایم باورنکردنی بود، آن‌هم بزرگ‌ترین افراد در طول تاریخ، مثل افلاطون، شکسپیر، نیوتون، هوگو، بتهوون، لینکلن، ادیسون و انیشتین.
 
ناباورانه از خودم پرسیدم:”چرا تک‌تک کتاب راز مردم از این قضیه خبر ندارند؟”در اشتیاقی مبنی بر در میان گذاشتن این راز با مردم جهان می‌سوختم و ازاین‌رو جستجوی افراد حیاتی را که از این راز خبر داشتند، شروع کردم.
 
 
 
سروکله آن‌ها یکی پس از دیگری پیدا شد. من حکم مغناطیس را پیداکرده بودم؛ با شروع تحقیق و جستجو، صاحب‌نظران مهم در قید حیات یکی پس از دیگری به‌سوی من جذب شدند.
 
وقتی یک تعلیم‌دهنده را کشف کردم، او باعث کشف کتاب راز نفر بعدی شد، تا این‌که به‌صورت زنجیره‌ای درآمد. فقط در عرض چند هفته کوتاه، من رازی  متعلق به قرونی متمادی را ردیابی کردم و به کشف مربیان این راز نائل آمدم.
 
کتاب راز دیدگاه نشان دادن این راز به جهانیان در قالب فیلم، در ذهنم نقش‌بست و طی دو ماه بعدی، بچه‌های تیم تولید  فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی  این راز را آموختند. این خیلی مهم و ضروری بود که تک‌تک اعضای تیم از آن آگاه شوند، چون بدون آگاهی، مجاهدت ما در این زمینه غیرممکن بود.
 
برای همین من با اعتقادی راسخ از استرالیا به ایالات متحد کتاب راز که پایگاه اکثر مربیان در این زمینه بود، پرواز کردم. هفت هفته بعد، تیم راز از پنجاه‌وپنج مربی مهم سرتاسر آمریکا فیلم‌برداری کرد که نتیجه‌ی آن فیلمی صدوبیست ساعته بود.- اینجاست که می‌گویم قسمت اعظم فیلم راز سانسور شده است و مهم‌ترین چیزی که در آن حذف‌شده است قانون ارتعاش است.- هشت ماه بعد راز روی پرده بود.با پخش فیلم در سراسر جهان،ماجراهای معجزه‌آسا رو شد:مردم راجع به شفابخشی دردهای مزمن، افسردگی و بیماری‌های جورواجور،راه رفتن برای اولین بار بعد از تصادف، یا حتی بهبود در بستر مرگ، برایمان نوشتند.
 
پیشنهاد می‌کنم این مطلب را هم بخوانید: قانون جذب کار می‌کند؟
 
 
 
مردم با به‌کارگیری از راز، توانسته بودند به خانه، شریک زندگی، اتومبیل، شغل دلخواه، ارتقای مقام و تغییر و تحول شغلی برسند. راز انگیزه‌ای شد تا در کتاب راز این زمینه پزشکان، بیماران، دانشگاه‌ها، مدارس  بادانش آموزان، باشگاه‌های ورزشی، با مراجعه‌کنندگان و اماکن مذهبی و مراکز معنوی با جماعت خود، مواردی را در میان بگذارند. مهمانی‌هایی در این مورد در خانه‌هایی در سراسر جهان برگزار شد که در آن‌ها مردم اطلاعات خود را با عزیزان و خویشاوندان در میان می‌گذاشتند. اسرار باعث جذب انواع و اقسام چیزها شد، از یک پَر بخصوص گرفته تا ده‌ها میلیون دلار پول. تمام این اتفاق‌ها به فاصله کتاب راز چند ماه از پخش فیلم افتاد.
 
بیوگرافی راندا برن
 
هدف من از نوشتن اتفاق‌هایی که برای من (راندا برن) بعد کشف کتاب راز راز افتاد، این است که شادی و لذت در میلیاردها نفر در سراسر جهان بود،که هنوز هست. تیم راز کتاب راز هرروز با دریافت هزاران هزار نامه از مردم جهان در هر سن و سال و نژاد و ملیتی که بابت دستیابی به شادی و لذت قدردانی خود ابراز می‌کردند، تحقق این هدف را لمس کرد. با این آگاهی، هیچ کاری نیست که نتوانیم انجامش بدیم. هرکسی یا هر جا که باشی راز قادر است هر آنچه بخواهی به تو بدهد.
 
پیشنهاد می‌کنم این مطلب را هم بخوانید: قانون جذب و انرژی مثبت
 
 
 
در این کتاب راز ۲۴ تعلیم‌دهنده‌ی برجسته و شگفت‌انگیز سهم دارند. کلان آن‌ها در سرتاسر آمریکا و در اوقات مختلف فیلم شد. بااین‌حال همه هم‌صدا هستند. این کتاب شامل سخنان تعلیم‌دهندگان راز و داستان‌هایی شگفت از این راز است که به فعل درآمده است. من تمام‌مسیرهای ساده نکته‌ها و میانبرهایی را که خود یاد گرفته‌ام با تو در میان می‌گذارم تا تو هم بتوانی به زندگی رویایی خود برسی.
 
خواهی دید که من در سرتاسر کتاب در خانه‌هایی بخصوص کلمه‌ی تو را بزرگ نوشته‌ام. دلیلش این است که می‌خواهم تو، خواننده‌ی کتاب احساس کنی و بدانی که من این کتاب را برای تو خلق کرده‌ام. وقتی من کلمه‌ی تو را به کار می‌برم، یعنی مستقیم با تو صحبت می‌کنم. قصد من این است که تو کتاب راز ارتباطی شخصی با صفحات کتاب برقرار کنی چون کتاب راز برای تو خلق‌شده است.
 
 
 
مستند راز
 
 
 
همین‌طور که این کتاب را می‌خوانی و راز را یاد می‌گیری، متوجه می‌شوی که چطور می‌توانی هر کاری می‌خواهی انجام دهی. خود واقعی‌ات را می‌شناسی و از شکوه و جلال راستینی که در انتظار توست، آگاه می‌شوی.
 
هر آنچه به زندگی‌ات وارد می‌شود، درواقع  کتاب راز تو خودت آن را به‌سوی زندگی‌ات می‌کشانی و به‌واسطه تصویر ذهنت است که آن را جذب می‌کنی.
 
 
 
 

 

کوین ترودو

 کوین ترودو با نام کامل کوین مارک ترودو (به انگلیسی: kevin mark trudeau) در فوریه ۱۹۶۳ میلادی (بهمن ماه ۱۳۴۱ هجری شمسی) در ماساچوست آمریکا متولد شد.

 
او با عنوان های کارآفرین، مربی قانون جذب و موفقیت فردی، مشاور، عجوبه موفقیت و مولتی میلیارد خود ساخته مشهور است.
 
کوین ترودو علاوه بر سمینار و همایش ، کتاب های زیادی را هم در راستای موفقیت فردی منتشر کرده است و تلاش کرده تا به مردم آموزش بدهد که خواسته ها و اهدافشان را به واقعیت تبدیل کنند.
 
کوین ترودو کیست
نوجوانی کوین ترودو
کوین ترودو پدرش جوشکار بود و دوران دبیرستان را در همان شهر در دبیرستان سن مری سپری کرد.پس از آن مقطع، ترک تحصیل کرد و برای به دست آوردن پول با یکی از دوستانش مشغول حرفه خرید و فروش خودرو شد.در همین سال ها کوین ترودو دوران نوجوانی را طی میکرد و دنبال راه هایی برای ثروتمند شدن بود.
 
در همین روزها بود که ترودو با آشنایی یکی از دوستانش به ورکشاپ تکنیک های تقویت حافظه پیوست.
 
کوین ترودو توضیح میدهد که:
با شخصی مشهور و ثروتمند آشنا شدم زمانی که وی متوجه اشتیاق وصف نشدنی من برای دستیابی به ثروت و موفقیت شد. به من پیشنهاد داد میتواند برای کمک کردن به من برای ساخت زندگی بهتر هر چند وقت یک بار او را ملاقات کنم. تا راههایی برای بدست آوردن ثروت، شغل بهتر و موفقیت به من بیاموزد.
 
وی این قول را به من داد که اگر از آموزه های او در زندگی ام استفاده کنم می توانم به هر آنچه که میخواهم برسم!
 
من که جذب رفتار و حرف های او بودم بی درنگ قبول کردم.
 
کوین ترودو عنوان میکند که من همان لحظه عضو جوامع مخفی شدم بدون اینکه بدانم!
 
برای کسانی که تازه با کوین آشنا شدند این موضوع خیلی عجیب است که کوین ترودو تاکید بسیاری بر گروه های مخفی مانند فراماسونری، برادر هود، اسکال اند بونز دارد.
 
چراکه ممکن است بسیاری از افراد با جوامع مخفی آشنا نباشند. بسیاری از افراد حتی از وجود چنین جوامعی آگاه نیستند.
 
کوین ترودو بیش از ۲۰ سال عضو جوامع مخفی بوده است. وی معتقد است بسیاری از ناآگاهی ها و عدم درک قوانین جهان هستی به دلیل وجو جوامع مخفی است.
 
جوامع مخفی از اینکه مردمان به قوانین جهان هستی پی ببرند بیم دارند زیرا در اینصورت دیگر نمی توانند کنترل آنها را در دست بگیرند.
 
به اعتقاد کوین ترودو فقر، بدبختی و بسیاری از اتقافات این جهان به این دلیل است تا مردمان زمانی برای یادگیری این قوانین نداشته باشند.
 
حتی جوامع مخفی در بسیاری از موارد تبلیغات منفی در جهت قوانین جهان هستی میکنند تا مردمان این قوانین را جدی نگیرند!
 
۴ مرحله یادگیری کوین ترودو
ناآگاهی و ناشیستگی : نمیدانید که از چه چیزهایی اطلاع دارید در نتیجه شایستگی استفاده از آنها را هم ندارید.
 
آگاهی و ناشیستگی : میدانید که از چه چیزهایی اطلاع ندارید اما همچنان شایسته استفاده از آنها نیستید.
 
آگاهی و شایستگی : میدانید که در کوین ترودو حال انجام چه کاری هستید و تمام تلاش شما بر این است که آن کار را درست و بدون اشتباه انجام دهید.
 

قانون های برای ساخت کسب و کار اینترنتی

 انواع مختلفی از مشاغل در بازار وجود دارند که صرفا از طریق روش های کسب درآمد اینترنتی آنلاین تجارت می کنند. در ایجاد یک تجارت آنلاین یا کسب و کار اینترنتی، مالک باید با تدوین بیانیه ماموریت و با رسیدگی به سایر موارد اداری، همان روال تجارت سنتی را طی کند و در تدوین یک برنامه تجاری اقدام کند. با این حال، مزایا و معایب کسب و کار اینترنتی یا تجارت آنلاین در عملیات مدیریتی همواره قابل مشاهده است.

 
انواع مختلفی از مشاغل در بازار وجود دارند که صرفا از طریق روش های آنلاین تجارت می کنند. در ایجاد یک تجارت آنلاین یا کسب و کار اینترنتی، مالک باید با تدوین بیانیه ماموریت و با رسیدگی به سایر موارد اداری، همان روال تجارت سنتی را طی کند و در تدوین یک برنامه تجاری اقدام کند.
 
با این حال، مزایا و معایب کسب و کار اینترنتی یا تجارت آنلاین در عملیات مدیریتی همواره قابل مشاهده است. نکته قابل توجه این امر است که باید در هنگام آمادگی برای تجارت آنلاین خود از جمله هنگام یادگیری نحوه خرید آنلاین برای مبتدیان، به این معایب و مزایا توجه کنید تا کسب و کار اینترنتی برندتان همیشه روند صعودی داشته باشد.
 
 
از ماهیت کسب و کار اینترنتی مطلع شویم
اما قبل از پرداختن به مزایا و معایب این کسب و کار امروزی، نیاز است از ماهیت کسب و کار اینترنتی مطلع شویم. کسب و کار اینترنتی یا تجارت آنلاین به خرید و فروش محصولات و خدمات از طریق وب سایت های اینترنتی و رسانه های مجازی اطلاق می شود. این کسب و کارها در بازار امروزی رایج شده و محبوبیت بالایی کسب کرده اند.
 
بسیاری از افراد درگیر در تجارت برای بقای تجارت خود به شیوه های فروش آنلاین روی آورده اند و با جلب اعتماد مشتری در فراسوی مرزها رونق کسب و کار اینترنتی خود را رقم می زنند. در این پست با کلیدی ترین مزایا و معایب کسب و کار اینترنتی در اغلب مناطق دنیا آشنا خواهیم شد.
 
اگر چنانچه فکر می کنید تجارت آنلاین از جمله آسانترین انواع تجارت است، بهتر است این نگرش خود را تغییر دهید. ورود در این تجارت بدون دانش قبلی می تواند خطر شکست و سقوط ارزش کسب و کار اینترنتی و از بین رفتن اعتماد مشتریان را به همراه داشته باشد.
 
مهمترین مزایای کسب و کار اینترنتی یا تجارت آنلاین
از جمله مزایای عمده کسب و کار اینترنتی که بر هر کسی پوشیده نیست، این امر است که خودتان می توانید کارفرمای خودتان باشید و با راه اندازی کسب و کار خود تجربه حضور در بازارهای ملی و جهانی را با سرمایه کم کسب کنید. خوبی کسب و کار اینترنتی این است که در صورت شناخت بیشتر و خدمت گذاری بهتر، این قابلیت وجود دارد که ۲۴ ساعته به حسابتان پول واریز شود و شما بدون نگرانی در مورد آن یا صرف وقت زیاد بتوانید شغلی های دیگری را در کنار این تجارت را هدایت کنید.
 
۱– هزینه کم راه اندازی کسب و کار اینترنتی
 
مهمترین مزیت داشتن یک تجارت آنلاین یا کسب و کار اینترنتی، تفاوت در هزینه ها در مقایسه با ایجاد یک شرکت مستقر در دفتر سنتی یا آفلاین است.
 
اگرچه هزینه های مربوط به تأمین دامنه ها و نصب وب سایت ها وجود دارد اما در مقایسه با لیزینگ و نگهداری ساختمان های فیزیکی، این هزینه ها بسیار کم است، همچنین باید یاد بگیرید که چگونه می توانید با یک کسب و کار اینترنتی خرید انجام دهید.
 
۲– کاهش نیاز به وجود کارمندان زیاد
در یک خرده فروشی فیزیکی، مالک نیاز به استخدام تعدادی از کارمندان فروش دارد، بسیاری از مشاغل آنلاین یا کسب و کار اینترنتی به صورت خودکار کار می کنند. به عنوان مثال، خرید کالا به صورت آنلاین نیازی به پرداخت حقوق به صندوقدار ندارد، خریدار فقط جزئیات کارت را وارد می کند و کالا در عرض چند دقیقه خریداری می شود.
 
۳– دامنه وسیع و عدم محدودیت مکانی و جغرافیایی
 
با یک تجارت آنلاین یا کسب و کار اینترنتی می توانید شرکت خود را در مقیاس جهانی به بازار عرضه کنید و به مشتریان بالقوه سایر کشورها و قاره ها دسترسی پیدا کنید. برای ارائه کالاها یا خدمات خود به این مکان از راه دور باید سیستمی در دست داشته باشید.
 
در حالی که مشاغل فیزیکی فقط می توانند برای مشتریان در محل خاصی تبلیغ کنند، داشتن یک تجارت آنلاین یا کسب و کار اینترنتی به این معنی است که می توانید شرکت خود را در معرض تعداد زیادی از مشتریان بالقوه قرار دهید.
 
۴– به سرعت وصل این بازار شوید
از طریق اینترنت، صاحبان مشاغل و کارمندان می توانند راحت تر از گذشته با مشتریان و دیگر اعضای جامعه ارتباط برقرار کنند. به جای تماس یا بازدید از یک فروشگاه برای کسب اطلاعات در مورد یک محصول یا خدمات، مشتریان می توانند از طریق ارسال ایمیل به فروشگاه پاسخی دریافت کنید.
 
رشد رسانه های اجتماعی روش دیگری برای ارتباط با مشتریان به صاحبان مشاغل داده است که می توانند به یک صفحه توییتر تجاری یا تجارت در فیس بوک بپیوندند.
 
۵– توانایی مدیریت تجارت آنلاین در کنار حضور در مشاغل مختلف دیگر
 
به دلیل راحت و کاربردی بودن، این نوع تجارت را می توانید در کنار شغل های دیگرتان هدایت کنید، بدین منظور کافی است لپ تاپتان همیشه همراهتان باشد و در صورت فراغت از شغل حضوری تان وب سایتتان را چک کرده و پاسخگوی مشتریانتان باشید، یا حتی می توانید کارآفرینی داشته باشید.
 
بدین منظور بایستی فرد دیگری را بعنوان ادمین انتخاب کرده و تنها با حقوق دادن به یک نفر، شغل آنلاین خود را مدیریت کنید.
 
۶– روند اطلاعاتی در کسب و کار اینترنتی
اگر سعی می کنید ساعات افتتاح یک فروشگاه بدون وب سایت را یاد بگیرید، شاید لازم باشد چندین بار با آنها تماس بگیرید و می توانید فقط برای دریافت پاسخ سوالات ساده خود به اپراتور وصل شوید.
 
اگر یک کسب و کار دارای وب سایت است، می توانید این اطلاعات را سریع و به راحتی دریافت کنید. وب سایت های تجاری می توانند اطلاعات مرتبط زیادی از جمله اطلاعات تماس، توضیحات محصول و تاریخچه شرکت را در اختیار مشتریان قرار دهند تا درک چگونگی شکل گیری این تجارت را آسان سازند.
 
۷– فروش کسب و کار اینترنتی
 
داشتن یک وب سایت که به مشتریان امکان خرید آنلاین را می دهد می تواند به پیشرفت خط اقتصادی مالی آن شرکت کمک کند. بسیاری از مصرف کنندگان خرید آنلاین را ترجیح می دهند زیرا این کار ساده و راحت است.
 
آنها می توانند هر زمان که می خواهند، بدون خط خرید کنند و به طور مستقیم از فروشگاه بازدید نکنند. فروشگاه آنلاین یا کسب و کار اینترنتی همچنین برای مشتریانی که به اندازه کافی دور از فروشگاه زندگی می کنند، گزینه ایده آلی است. از طریق اینترنت، این مصرف کنندگان هنوز هم می توانند در فروشگاه خرید داشته باشند.
 
عمده ترین معایب کسب و کار اینترنتی یا تجارت آنلاین
از جمله بارزترین معایب تجارت آنلاین یا کسب و کار اینترنتی عدم ارتباط چشمی و حضوری با مشتری است تا بتوان او را اقناع نمود که محصول یا خدمت شما بهترین در بازار است. این عدم ارتباط باعث از دست رفتن قسمت اعظمی از مشتریان می شود بخصوص اگر افراد سودجویی با اعمال خلاف هایی اعتماد مشتریان نسبت به خرید اینترنتی را سلب نموده باشند.
 
به جرات می توان گفت که رقابت بین تاجران آنلاین همانند رقابت بین تاجران بازارهای حضوری شدید شده است و هر کس برای سودآوری و شناساندن برند تلاش ها و هزینه های زیادی متحمل می شود.
 
بنابراین فکر نکنید که در بازارهای آنلاین هیچ گونه رقیبی حضور نداشته و با خیال راحت می توانید محصولات خود را به مشتریان بفروشید، اینگونه نیست بلکه باید بسیار آگاهانه وارد این بخش از بازار شوید.
 
 
۱– غیر شخصی بودن کسب و کار اینترنتی
 
یکی از نقاط ضعف قابل بحث در گسترش اینترنت در مشاغل مدرن این است که برخی مکاتبات بین مشتریان و مشاغل می تواند غیر شخصی باشد.
 
قبل از مراجعه به اینترنت، مشتریانی که شکایتی دارند می توانند با مدیر فروشگاه تماس بگیرند و نگرانی های خود را مستقیما اعلام کنند. هنگامی که همان شخص نگرانی های خود را از طریق نامه الکترونیکی ابراز می کند، ممکن است فکر کند که شکایت او ره به جایی نبرده و کارساز نخواهد بود.
 
۲– عدم تست کالا قبل از خرید
اگرچه کالای زیادی وجود دارد که بدون شک می توان آنها را بصورت آنلاین خریداری کرد، اما موارد دیگری مانند لباس، کفش، مبلمان و وسایل الکترونیکی وجود دارند که مصرف کنندگان قبل از تصمیم گیری در مورد خرید آنها، دوست دارند آنها را تست کنند و از کارایی آنها مطمئن شوند.
 
در دنیای خرده فروشی آنلاین یا کسب و کار اینترنتی، “تست قبل از خرید” امکان پذیر نیست. خرده فروشان آنلاین یا افراد دارای کسب و کار اینترنتی سعی کرده اند با اجازه دادن به کاربران جهت بررسی محصولات و با نمایش عکس ها و فیلم ها از محصولات، این کار را جبران کنند اما باز هم افراد در خرید حضوری بهتر می توانند کالا را بررسی و تست کنند.
 
۳– رقابت
 
خرده فروشان آنلاین یا افراد دارای کسب و کار اینترنتی رقابت بیشتری در دنیای خرده فروشی اینترنت دارند. اگرچه همه چیز در مورد یک شرکت معتبر آنلاین قابل بیان است، اما بسیاری از مصرف کنندگان به دنبال محصولات بوده و به خرده فروشان توجهی نمی کنند.
 
این بدان معناست که خرده فروشان واسطه با سابقه غیر قابل اطمینان احتمالا در دنیای رقابتی خرده فروشی اینترنتی از ایده های کسب و کار آنلاین دیگران تقلید می کنند تا برای خود سودآوری کنند.
 
۴– بهره وری کسب و کار اینترنتی
اگر در یک فروشگاه فیزیکی کار کنید، مطمئنا ساعت کاری دارید. شما برنامه کاری خود را دارید و می دانید چه زمانی باید کار کنید. با این حال، اینترنت عملیاتی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته است، به این معنی که تجارت شما همیشه باز است.
 
مشاغل آنلاین یا کسب و کار اینترنتی نیازی به ایجاد فروشگاه های فیزیکی ندارند ولی اگر در مدیریت زمان مورد استفاده برای شغل خود دقت نکنید، این امر می تواند باعث ایجاد اختلال و کاهش بهره وری شود.
 
 
۵– اعتبار
 
از آنجا که در خرده فروشی آنلاین یا کسب و کار اینترنتی رقابت زیادی وجود دارد، در بین بسیاری از مشاغل که فعالیت می کنند، نگرانی های اعتباری ایجاد می شود.
 
این امر یکی از مزایای داشتن موقعیت مکانی فیزیکی محسوب می شود که در نهایت باعث ایجاد اعتماد در بین مشتریان شده و این کار تجارت شما را با تابش حرفه ای تری توصیف می کند تا اینکه شما فقط یک وب سایت برای شرکت خود داشته باشید.
 
این بدان معنا نیست که همه مشاغل آنلاین فاقد اعتبار هستند ولی باید توجه داشته باشید که شرکت های وب سایتی فاقد موقعیت مکانی فیزیکی از نظر اعتبار در درجه پایینی قرار بگیرند.
 
۶– خدمات به مشتری
بسیاری از مشاغل آنلاین ویژگی چت وب را برای کمک به مشتریان در هنگام خرید پیاده کرده اند، اما خدمات مشتری هنوز هم بیشتر از طریق ایمیل یا تلفن انجام می شود.
 
اگرچه این امر می تواند برای برخی از موارد و سوالات مشتری موثر باشد، اما هیچ ارتباط چهره به چهره ای از گفتگو با همکاران در فروشگاه دیده نمی شود.
 
مشاغل دارای فروشگاه اینترنتی های فیزیکی می توانند در کنار مشتری خود حضور بیشتری داشته باشند. آنها می توانند نحوه عملکرد یک محصول را نشان داده و ضمن توضیح اقدامات خود می توانند مشکلات موجود را حل کنند.
 
۷– اشباع بازار
 
با وجود حضور آنلاین، این بدان معناست که شما در صنعت خود در محاصره مشاغل دیگر هستید، همه مشتاقانه شرکت خود را در معرض مخاطبان قرار داده اند.
 
در نتیجه ممکن است کسب و کار اینترنتی شما در دریایی از شرکت های مشابه گم شود، بنابراین باید یک محصول یا عنصر خاصی را برای شرکت خود پیدا کنید که به شما وجه رقابتی بیشتری نسبت به سایر رقبا ببخشد.
 
۸– عدم تعامل
با حضور کادر فیزیکی، کارکنان می توانند به طور مستقیم با مشتریان در تعامل باشند. این موضوع می تواند خریداران را تحت تأثیر قرار دهد و آنها را وادار کند تا تجربیات مثبت خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.
 
برخی از خریداران ممکن است تعاملات چهره به چهره را نسبت به خرید آنلاین کالا ترجیح دهند. می توانید در زمان راه اندازی یک تجارت آنلاین یا کسب و کار اینترنتی، برای ایجاد روابط معنی دار با خریداران تلاش کنید.

زندگينامه وارن ادوارد بافت

وارن ادوارد بافت (متولد 30 اوت 1930) يك سرمايه گذار آمريكايي ، مشاغل تجاري و انسان دوستانه ، رئيس و مديرعامل بركشاير هاتاوي است. 


وي يكي از موفق ترين سرمايه گذاران در جهان به حساب مي آيد و تا اوت سال 2020 ميلادي 78.9 ميليارد دلار ثروت خالص دارد كه او را به عنوان هفتمين فرد ثروتمند جهان تبديل مي كند.


 


وارن بافت در اوماها ، نبراسكا متولد شد. وي علاقه وافري براي تجارت و سرمايه گذاري در جواني داشت و سرانجام در سال 1947 وارد دانشكده وارتون دانشگاه پنسيلوانيا شد جملات انگیزشی و قبل از انتقال و فارغ التحصيلي از دانشگاه نبراسكا در سن 19 سالگي به تحصيلات خود ادامه داد. او فارغ التحصيل دانشكده بازرگاني كلمبيا شد ، جايي كه او فلسفه سرمايه گذاري خود را پيرامون مفهوم سرمايه گذاري ارزش شكل داد كه توسط بنيامين گراهام پيشگام شد. وي براي تمركز پيش زمينه اقتصاد خود در مؤسسه مالي نيويورك شركت كرد و خيلي زود پس از آن همكاري هاي مختلف تجاري از جمله با گراهام آغاز شد. 


وي در سال 1956 بوفيت مشاركت ، با مسئوليت محدود ايجاد كرد و شركت او سرانجام يك شركت توليد نساجي به نام Berkshire Hathaway را به دست آورد و با فرض نام خود براي ايجاد يك شركت هلدينگ متنوع. در سال 1978 ، چارلي مونگر به بافت بف پيوست و نايب رئيس شركت شد.


 


بافت از سال 1970 به عنوان رئيس و بزرگترين سهامدار Berkshire Hathaway بوده است. وي توسط رسانه هاي جهاني از وي به عنوان "Oracle" يا "غير مجاز مي باشدe" Omaha ياد شده است. وي به دليل پايبندي به سرمايه گذاري با ارزش و دلهره شخصي با وجود موفقيت و ثروت بي حد  موفقیت و حصر ، مورد توجه قرار گرفته است. تحقيقات منتشر شده در دانشگاه آكسفورد ، روش شناسي سرمايه گذاري بافت را به عنوان "مركزگرايي بنيانگذار" تعبير مي كند، كه متمايز با ذهنيت مديران بنيانگذار ، تمايل اخلاقي نسبت به جمع سهامداران و تمركز شديد بر ايجاد ارزش نمايي تعريف شده است.


 


بافت يك نيكوكار برجسته است ، و متعهد شده است 99 درصد از ثروت خود را به علل انسان دوستانه ، عمدتاً از طريق بنياد بيل و مليندا گيتس واگذار كند. او The Giving Pledge را در سال 2009 با بيل گيتس تأسيس كرد ، به موجب آن ميلياردرها متعهد مي شوند كه حداقل نيمي از ثروت خود را اهدا كنند.


 


گذشته از جملات انگيزشي و نمايش هاي بي شماري تلويزيوني در برنامه هاي مختلف خبري ، بافت در فيلم ها و برنامه هاي تلويزيوني متعددي ، مستند و داستاني از جمله وال استريت: پول هرگز نمي خوابد ظاهر شده است. او 10 بار در برنامه چارلي رز مهمان بوده است و موضوع فيلم مستند HBO تبديل شدن به بزرگترين پول ساز جهان در سال 2009 بود.

چطور بازدید سایت را افزایش دهیم؟

 افزایش بازدید سایت محمد جانبلاغی واقعی و ترافیک سایت به شکل ارگانیک با کمترین ریسک و بهترین بازدهی را برای شما در این مقاله آماده کرده ایم تا بدانید چطور به وسیله سئو یا تبلیغات بازدید کنندگان هدف را به سمت سایت خود بکشانید…


در این مقاله از مجموعه مقالات آموزش تولید محتوا و سئو، به موضوع افزایش بازدید و ترافیک سایت خواهیم پرداخت و چند روش بسیار کارآمد را آماده کرده ام تا در این خصوص به شما کاربران محترم خدمات سئو دات کام ارائه کنم.

افزایش بازدید کننده واقعی سایت
افزایش بازدید کننده واقعی سایت

همه چیز در دیده شدن است!

اگر بخواهیم هر اتفاقی را در سایتمان رقم بزنیم، ابتدا باید به فکر استراتژی باشیم که دیده شویم و اصطلاحا جمعیت تشنه ما را بیابند.

جمعیت تشنه یا بازار هدف اصطلاحی است که کاربرد آن در بحث بازاریابی بسیار رایج است و جالب اینجاست که موضوع اصلی ما یعنی سئو، دقیقا برای این منظور به وجود آمد تا ( مخصوصا برای سایت های شرکتی ) مشتری یا علاقه مند واقعی، در سریع ترین زمان ما را بیابد.

در این مقاله به راهکار هایی می پردازیم که طبق آن کاربران و بازدید کنندگان سایتمان را به ترین شکل افزایش دهیم و از هر دری وارد دنیای اینترنت شدند، با ما مواجه شوند!

افزایش بازدید سایت به شکل ارگانیک یا غیر ارگانیک
بطور کلی این افزایش بازدید کننده به 2 شکل ارگانیک ( بازدید کننده طبیعی گوگلی ) و غیر ارگانیک ( بازدید های خریدنی واقعی ) تقسیم می شود.

البته نوع سومی هم وجود دارد که یکسری سایت ها آن را  می فروشند و به نوعی بازدید کنندگان فیک هستند.

ما این نوع سوم را بطور کامل کنار می گذاریم و هدفمان در این مطلب تنها جذب ترافیک واقعی برای سایتمان است.

بازدید های فیک بیشتر برای افزایش رتبه الکسا کاربرد دارند و در 90 درصد مواقع موجب بروز اتفاقات مثبتی در سایت ما نمی شوند؛ البته یکسری تکنیک ها هم وجود دارد که از آن بهره وری مطلوب گرفته شود اما صحبت در مورد آن ما را فضای مطلبمان دور می کند.

بازدید سایت بطور کلی یکی از مهم ترین و غیر قابل انکار ترین فاکتور های سئو است و از ابتدای به وجود آمده مفهوم سئو هم وجود داشتهاست، یقینا تا انتها هم همراه آن می ماند.

جدا از بحث سئو، استراتژی های درآمد زایی بسیاری وجود دارد که پیرو صحبت های قبل، پیشنیار آن داشتن بازدید کنندگان واقعی و زیاد است.

چطور ترافیک با کیفیت و ارگانیک سایت را بالا ببریم؟
ترافیک با کیفیت و ارگانیک همان دسته اولی است که به آن اشاره کردیم:

در این قسمت باید تدابیری بیاندیشیم که با استفاده از موتور جستجوی گوگل، کاربران سطح اینترنت را به سمت خود بکشانیم.

خب در مرحله اول  می دانیم که هر سایت یک موضوع و زمینه ای را پوشش می دهد:
 
و …
البته به این لیست عناوین بسیاری هم میتوان اضافه کرد اما به هر حال موضوع این است هر سایت در یک دسته بندی کلی قرار می گیرد.

زمانی که دسته بندی کلی شما مشخص شد، باید اصلی ترین کلمات کلیدی خود را مشخص کنید:

 
خب برای این موضوعات صفحه سازی انجام می دهید و هدف گذاری شما به این شکل می شود که به سایتتان را سئو کنید و به صفحه اول گوگل برسید تا ترافیک هدفمند را جذب کنید.

اما مشکل اینجاست که سئو در کلمات پر جستجویی مثل این موارد بسیار پیچیده و دشوار است، رقیبان شما سایت هایی مثل باما، دیوار، پدال، زومیت، کارآپ، وان کار و … هستند که سال ها قدمت دارند.

شما برای گرفتن جایگاه این وب سایت ها کار آسانی نخواهید داشت و اگر از ساخت صفحات و محتوا سازی بسیار عالی برای آن ها هم اقدام به ایندکس و فتچ آن کنید، با رتبه ای مواجه می شوید که ممکن است شما را ناامید کند.

خب برای اینکه با این کلمات کلیدی به صفحه اول گوگل برسید، شاید بیش از 1 سال زمان نیاز باشد و البته هزینه هایی که برای تبلیغات در این عرصه رقابت، قطعا لازم خواهد بود.
 
 
 
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد