x تبلیغات
وبلاگ آموزش سئو و بازاریابی اینترنتی

زندگينامه وارن ادوارد بافت

وارن ادوارد بافت (متولد 30 اوت 1930) يك سرمايه گذار آمريكايي ، مشاغل تجاري و انسان دوستانه ، رئيس و مديرعامل بركشاير هاتاوي است. 


وي يكي از موفق ترين سرمايه گذاران در جهان به حساب مي آيد و تا اوت سال 2020 ميلادي 78.9 ميليارد دلار ثروت خالص دارد كه او را به عنوان هفتمين فرد ثروتمند جهان تبديل مي كند.


 


وارن بافت در اوماها ، نبراسكا متولد شد. وي علاقه وافري براي تجارت و سرمايه گذاري در جواني داشت و سرانجام در سال 1947 وارد دانشكده وارتون دانشگاه پنسيلوانيا شد جملات انگیزشی و قبل از انتقال و فارغ التحصيلي از دانشگاه نبراسكا در سن 19 سالگي به تحصيلات خود ادامه داد. او فارغ التحصيل دانشكده بازرگاني كلمبيا شد ، جايي كه او فلسفه سرمايه گذاري خود را پيرامون مفهوم سرمايه گذاري ارزش شكل داد كه توسط بنيامين گراهام پيشگام شد. وي براي تمركز پيش زمينه اقتصاد خود در مؤسسه مالي نيويورك شركت كرد و خيلي زود پس از آن همكاري هاي مختلف تجاري از جمله با گراهام آغاز شد. 


وي در سال 1956 بوفيت مشاركت ، با مسئوليت محدود ايجاد كرد و شركت او سرانجام يك شركت توليد نساجي به نام Berkshire Hathaway را به دست آورد و با فرض نام خود براي ايجاد يك شركت هلدينگ متنوع. در سال 1978 ، چارلي مونگر به بافت بف پيوست و نايب رئيس شركت شد.


 


بافت از سال 1970 به عنوان رئيس و بزرگترين سهامدار Berkshire Hathaway بوده است. وي توسط رسانه هاي جهاني از وي به عنوان "Oracle" يا "غير مجاز مي باشدe" Omaha ياد شده است. وي به دليل پايبندي به سرمايه گذاري با ارزش و دلهره شخصي با وجود موفقيت و ثروت بي حد  موفقیت و حصر ، مورد توجه قرار گرفته است. تحقيقات منتشر شده در دانشگاه آكسفورد ، روش شناسي سرمايه گذاري بافت را به عنوان "مركزگرايي بنيانگذار" تعبير مي كند، كه متمايز با ذهنيت مديران بنيانگذار ، تمايل اخلاقي نسبت به جمع سهامداران و تمركز شديد بر ايجاد ارزش نمايي تعريف شده است.


 


بافت يك نيكوكار برجسته است ، و متعهد شده است 99 درصد از ثروت خود را به علل انسان دوستانه ، عمدتاً از طريق بنياد بيل و مليندا گيتس واگذار كند. او The Giving Pledge را در سال 2009 با بيل گيتس تأسيس كرد ، به موجب آن ميلياردرها متعهد مي شوند كه حداقل نيمي از ثروت خود را اهدا كنند.


 


گذشته از جملات انگيزشي و نمايش هاي بي شماري تلويزيوني در برنامه هاي مختلف خبري ، بافت در فيلم ها و برنامه هاي تلويزيوني متعددي ، مستند و داستاني از جمله وال استريت: پول هرگز نمي خوابد ظاهر شده است. او 10 بار در برنامه چارلي رز مهمان بوده است و موضوع فيلم مستند HBO تبديل شدن به بزرگترين پول ساز جهان در سال 2009 بود.

چطور بازدید سایت را افزایش دهیم؟

 افزایش بازدید سایت محمد جانبلاغی واقعی و ترافیک سایت به شکل ارگانیک با کمترین ریسک و بهترین بازدهی را برای شما در این مقاله آماده کرده ایم تا بدانید چطور به وسیله سئو یا تبلیغات بازدید کنندگان هدف را به سمت سایت خود بکشانید…


در این مقاله از مجموعه مقالات آموزش تولید محتوا و سئو، به موضوع افزایش بازدید و ترافیک سایت خواهیم پرداخت و چند روش بسیار کارآمد را آماده کرده ام تا در این خصوص به شما کاربران محترم خدمات سئو دات کام ارائه کنم.

افزایش بازدید کننده واقعی سایت
افزایش بازدید کننده واقعی سایت

همه چیز در دیده شدن است!

اگر بخواهیم هر اتفاقی را در سایتمان رقم بزنیم، ابتدا باید به فکر استراتژی باشیم که دیده شویم و اصطلاحا جمعیت تشنه ما را بیابند.

جمعیت تشنه یا بازار هدف اصطلاحی است که کاربرد آن در بحث بازاریابی بسیار رایج است و جالب اینجاست که موضوع اصلی ما یعنی سئو، دقیقا برای این منظور به وجود آمد تا ( مخصوصا برای سایت های شرکتی ) مشتری یا علاقه مند واقعی، در سریع ترین زمان ما را بیابد.

در این مقاله به راهکار هایی می پردازیم که طبق آن کاربران و بازدید کنندگان سایتمان را به ترین شکل افزایش دهیم و از هر دری وارد دنیای اینترنت شدند، با ما مواجه شوند!

افزایش بازدید سایت به شکل ارگانیک یا غیر ارگانیک
بطور کلی این افزایش بازدید کننده به 2 شکل ارگانیک ( بازدید کننده طبیعی گوگلی ) و غیر ارگانیک ( بازدید های خریدنی واقعی ) تقسیم می شود.

البته نوع سومی هم وجود دارد که یکسری سایت ها آن را  می فروشند و به نوعی بازدید کنندگان فیک هستند.

ما این نوع سوم را بطور کامل کنار می گذاریم و هدفمان در این مطلب تنها جذب ترافیک واقعی برای سایتمان است.

بازدید های فیک بیشتر برای افزایش رتبه الکسا کاربرد دارند و در 90 درصد مواقع موجب بروز اتفاقات مثبتی در سایت ما نمی شوند؛ البته یکسری تکنیک ها هم وجود دارد که از آن بهره وری مطلوب گرفته شود اما صحبت در مورد آن ما را فضای مطلبمان دور می کند.

بازدید سایت بطور کلی یکی از مهم ترین و غیر قابل انکار ترین فاکتور های سئو است و از ابتدای به وجود آمده مفهوم سئو هم وجود داشتهاست، یقینا تا انتها هم همراه آن می ماند.

جدا از بحث سئو، استراتژی های درآمد زایی بسیاری وجود دارد که پیرو صحبت های قبل، پیشنیار آن داشتن بازدید کنندگان واقعی و زیاد است.

چطور ترافیک با کیفیت و ارگانیک سایت را بالا ببریم؟
ترافیک با کیفیت و ارگانیک همان دسته اولی است که به آن اشاره کردیم:

در این قسمت باید تدابیری بیاندیشیم که با استفاده از موتور جستجوی گوگل، کاربران سطح اینترنت را به سمت خود بکشانیم.

خب در مرحله اول  می دانیم که هر سایت یک موضوع و زمینه ای را پوشش می دهد:
 
و …
البته به این لیست عناوین بسیاری هم میتوان اضافه کرد اما به هر حال موضوع این است هر سایت در یک دسته بندی کلی قرار می گیرد.

زمانی که دسته بندی کلی شما مشخص شد، باید اصلی ترین کلمات کلیدی خود را مشخص کنید:

 
خب برای این موضوعات صفحه سازی انجام می دهید و هدف گذاری شما به این شکل می شود که به سایتتان را سئو کنید و به صفحه اول گوگل برسید تا ترافیک هدفمند را جذب کنید.

اما مشکل اینجاست که سئو در کلمات پر جستجویی مثل این موارد بسیار پیچیده و دشوار است، رقیبان شما سایت هایی مثل باما، دیوار، پدال، زومیت، کارآپ، وان کار و … هستند که سال ها قدمت دارند.

شما برای گرفتن جایگاه این وب سایت ها کار آسانی نخواهید داشت و اگر از ساخت صفحات و محتوا سازی بسیار عالی برای آن ها هم اقدام به ایندکس و فتچ آن کنید، با رتبه ای مواجه می شوید که ممکن است شما را ناامید کند.

خب برای اینکه با این کلمات کلیدی به صفحه اول گوگل برسید، شاید بیش از 1 سال زمان نیاز باشد و البته هزینه هایی که برای تبلیغات در این عرصه رقابت، قطعا لازم خواهد بود.
 
 
 
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد