x تبلیغات
وبلاگ آموزش سئو و بازاریابی اینترنتی

کوین ترودو

 کوین ترودو با نام کامل کوین مارک ترودو (به انگلیسی: kevin mark trudeau) در فوریه ۱۹۶۳ میلادی (بهمن ماه ۱۳۴۱ هجری شمسی) در ماساچوست آمریکا متولد شد.

 
او با عنوان های کارآفرین، مربی قانون جذب و موفقیت فردی، مشاور، عجوبه موفقیت و مولتی میلیارد خود ساخته مشهور است.
 
کوین ترودو علاوه بر سمینار و همایش ، کتاب های زیادی را هم در راستای موفقیت فردی منتشر کرده است و تلاش کرده تا به مردم آموزش بدهد که خواسته ها و اهدافشان را به واقعیت تبدیل کنند.
 
کوین ترودو کیست
نوجوانی کوین ترودو
کوین ترودو پدرش جوشکار بود و دوران دبیرستان را در همان شهر در دبیرستان سن مری سپری کرد.پس از آن مقطع، ترک تحصیل کرد و برای به دست آوردن پول با یکی از دوستانش مشغول حرفه خرید و فروش خودرو شد.در همین سال ها کوین ترودو دوران نوجوانی را طی میکرد و دنبال راه هایی برای ثروتمند شدن بود.
 
در همین روزها بود که ترودو با آشنایی یکی از دوستانش به ورکشاپ تکنیک های تقویت حافظه پیوست.
 
کوین ترودو توضیح میدهد که:
با شخصی مشهور و ثروتمند آشنا شدم زمانی که وی متوجه اشتیاق وصف نشدنی من برای دستیابی به ثروت و موفقیت شد. به من پیشنهاد داد میتواند برای کمک کردن به من برای ساخت زندگی بهتر هر چند وقت یک بار او را ملاقات کنم. تا راههایی برای بدست آوردن ثروت، شغل بهتر و موفقیت به من بیاموزد.
 
وی این قول را به من داد که اگر از آموزه های او در زندگی ام استفاده کنم می توانم به هر آنچه که میخواهم برسم!
 
من که جذب رفتار و حرف های او بودم بی درنگ قبول کردم.
 
کوین ترودو عنوان میکند که من همان لحظه عضو جوامع مخفی شدم بدون اینکه بدانم!
 
برای کسانی که تازه با کوین آشنا شدند این موضوع خیلی عجیب است که کوین ترودو تاکید بسیاری بر گروه های مخفی مانند فراماسونری، برادر هود، اسکال اند بونز دارد.
 
چراکه ممکن است بسیاری از افراد با جوامع مخفی آشنا نباشند. بسیاری از افراد حتی از وجود چنین جوامعی آگاه نیستند.
 
کوین ترودو بیش از ۲۰ سال عضو جوامع مخفی بوده است. وی معتقد است بسیاری از ناآگاهی ها و عدم درک قوانین جهان هستی به دلیل وجو جوامع مخفی است.
 
جوامع مخفی از اینکه مردمان به قوانین جهان هستی پی ببرند بیم دارند زیرا در اینصورت دیگر نمی توانند کنترل آنها را در دست بگیرند.
 
به اعتقاد کوین ترودو فقر، بدبختی و بسیاری از اتقافات این جهان به این دلیل است تا مردمان زمانی برای یادگیری این قوانین نداشته باشند.
 
حتی جوامع مخفی در بسیاری از موارد تبلیغات منفی در جهت قوانین جهان هستی میکنند تا مردمان این قوانین را جدی نگیرند!
 
۴ مرحله یادگیری کوین ترودو
ناآگاهی و ناشیستگی : نمیدانید که از چه چیزهایی اطلاع دارید در نتیجه شایستگی استفاده از آنها را هم ندارید.
 
آگاهی و ناشیستگی : میدانید که از چه چیزهایی اطلاع ندارید اما همچنان شایسته استفاده از آنها نیستید.
 
آگاهی و شایستگی : میدانید که در کوین ترودو حال انجام چه کاری هستید و تمام تلاش شما بر این است که آن کار را درست و بدون اشتباه انجام دهید.
 

چطور بازدید سایت را افزایش دهیم؟

 افزایش بازدید سایت محمد جانبلاغی واقعی و ترافیک سایت به شکل ارگانیک با کمترین ریسک و بهترین بازدهی را برای شما در این مقاله آماده کرده ایم تا بدانید چطور به وسیله سئو یا تبلیغات بازدید کنندگان هدف را به سمت سایت خود بکشانید…


در این مقاله از مجموعه مقالات آموزش تولید محتوا و سئو، به موضوع افزایش بازدید و ترافیک سایت خواهیم پرداخت و چند روش بسیار کارآمد را آماده کرده ام تا در این خصوص به شما کاربران محترم خدمات سئو دات کام ارائه کنم.

افزایش بازدید کننده واقعی سایت
افزایش بازدید کننده واقعی سایت

همه چیز در دیده شدن است!

اگر بخواهیم هر اتفاقی را در سایتمان رقم بزنیم، ابتدا باید به فکر استراتژی باشیم که دیده شویم و اصطلاحا جمعیت تشنه ما را بیابند.

جمعیت تشنه یا بازار هدف اصطلاحی است که کاربرد آن در بحث بازاریابی بسیار رایج است و جالب اینجاست که موضوع اصلی ما یعنی سئو، دقیقا برای این منظور به وجود آمد تا ( مخصوصا برای سایت های شرکتی ) مشتری یا علاقه مند واقعی، در سریع ترین زمان ما را بیابد.

در این مقاله به راهکار هایی می پردازیم که طبق آن کاربران و بازدید کنندگان سایتمان را به ترین شکل افزایش دهیم و از هر دری وارد دنیای اینترنت شدند، با ما مواجه شوند!

افزایش بازدید سایت به شکل ارگانیک یا غیر ارگانیک
بطور کلی این افزایش بازدید کننده به 2 شکل ارگانیک ( بازدید کننده طبیعی گوگلی ) و غیر ارگانیک ( بازدید های خریدنی واقعی ) تقسیم می شود.

البته نوع سومی هم وجود دارد که یکسری سایت ها آن را  می فروشند و به نوعی بازدید کنندگان فیک هستند.

ما این نوع سوم را بطور کامل کنار می گذاریم و هدفمان در این مطلب تنها جذب ترافیک واقعی برای سایتمان است.

بازدید های فیک بیشتر برای افزایش رتبه الکسا کاربرد دارند و در 90 درصد مواقع موجب بروز اتفاقات مثبتی در سایت ما نمی شوند؛ البته یکسری تکنیک ها هم وجود دارد که از آن بهره وری مطلوب گرفته شود اما صحبت در مورد آن ما را فضای مطلبمان دور می کند.

بازدید سایت بطور کلی یکی از مهم ترین و غیر قابل انکار ترین فاکتور های سئو است و از ابتدای به وجود آمده مفهوم سئو هم وجود داشتهاست، یقینا تا انتها هم همراه آن می ماند.

جدا از بحث سئو، استراتژی های درآمد زایی بسیاری وجود دارد که پیرو صحبت های قبل، پیشنیار آن داشتن بازدید کنندگان واقعی و زیاد است.

چطور ترافیک با کیفیت و ارگانیک سایت را بالا ببریم؟
ترافیک با کیفیت و ارگانیک همان دسته اولی است که به آن اشاره کردیم:

در این قسمت باید تدابیری بیاندیشیم که با استفاده از موتور جستجوی گوگل، کاربران سطح اینترنت را به سمت خود بکشانیم.

خب در مرحله اول  می دانیم که هر سایت یک موضوع و زمینه ای را پوشش می دهد:
 
و …
البته به این لیست عناوین بسیاری هم میتوان اضافه کرد اما به هر حال موضوع این است هر سایت در یک دسته بندی کلی قرار می گیرد.

زمانی که دسته بندی کلی شما مشخص شد، باید اصلی ترین کلمات کلیدی خود را مشخص کنید:

 
خب برای این موضوعات صفحه سازی انجام می دهید و هدف گذاری شما به این شکل می شود که به سایتتان را سئو کنید و به صفحه اول گوگل برسید تا ترافیک هدفمند را جذب کنید.

اما مشکل اینجاست که سئو در کلمات پر جستجویی مثل این موارد بسیار پیچیده و دشوار است، رقیبان شما سایت هایی مثل باما، دیوار، پدال، زومیت، کارآپ، وان کار و … هستند که سال ها قدمت دارند.

شما برای گرفتن جایگاه این وب سایت ها کار آسانی نخواهید داشت و اگر از ساخت صفحات و محتوا سازی بسیار عالی برای آن ها هم اقدام به ایندکس و فتچ آن کنید، با رتبه ای مواجه می شوید که ممکن است شما را ناامید کند.

خب برای اینکه با این کلمات کلیدی به صفحه اول گوگل برسید، شاید بیش از 1 سال زمان نیاز باشد و البته هزینه هایی که برای تبلیغات در این عرصه رقابت، قطعا لازم خواهد بود.
 
 
 
صفحه قبل 1 صفحه بعد