x تبلیغات
وبلاگ آموزش سئو و بازاریابی اینترنتی

کوین ترودو

 کوین ترودو با نام کامل کوین مارک ترودو (به انگلیسی: kevin mark trudeau) در فوریه ۱۹۶۳ میلادی (بهمن ماه ۱۳۴۱ هجری شمسی) در ماساچوست آمریکا متولد شد.

 
او با عنوان های کارآفرین، مربی قانون جذب و موفقیت فردی، مشاور، عجوبه موفقیت و مولتی میلیارد خود ساخته مشهور است.
 
کوین ترودو علاوه بر سمینار و همایش ، کتاب های زیادی را هم در راستای موفقیت فردی منتشر کرده است و تلاش کرده تا به مردم آموزش بدهد که خواسته ها و اهدافشان را به واقعیت تبدیل کنند.
 
کوین ترودو کیست
نوجوانی کوین ترودو
کوین ترودو پدرش جوشکار بود و دوران دبیرستان را در همان شهر در دبیرستان سن مری سپری کرد.پس از آن مقطع، ترک تحصیل کرد و برای به دست آوردن پول با یکی از دوستانش مشغول حرفه خرید و فروش خودرو شد.در همین سال ها کوین ترودو دوران نوجوانی را طی میکرد و دنبال راه هایی برای ثروتمند شدن بود.
 
در همین روزها بود که ترودو با آشنایی یکی از دوستانش به ورکشاپ تکنیک های تقویت حافظه پیوست.
 
کوین ترودو توضیح میدهد که:
با شخصی مشهور و ثروتمند آشنا شدم زمانی که وی متوجه اشتیاق وصف نشدنی من برای دستیابی به ثروت و موفقیت شد. به من پیشنهاد داد میتواند برای کمک کردن به من برای ساخت زندگی بهتر هر چند وقت یک بار او را ملاقات کنم. تا راههایی برای بدست آوردن ثروت، شغل بهتر و موفقیت به من بیاموزد.
 
وی این قول را به من داد که اگر از آموزه های او در زندگی ام استفاده کنم می توانم به هر آنچه که میخواهم برسم!
 
من که جذب رفتار و حرف های او بودم بی درنگ قبول کردم.
 
کوین ترودو عنوان میکند که من همان لحظه عضو جوامع مخفی شدم بدون اینکه بدانم!
 
برای کسانی که تازه با کوین آشنا شدند این موضوع خیلی عجیب است که کوین ترودو تاکید بسیاری بر گروه های مخفی مانند فراماسونری، برادر هود، اسکال اند بونز دارد.
 
چراکه ممکن است بسیاری از افراد با جوامع مخفی آشنا نباشند. بسیاری از افراد حتی از وجود چنین جوامعی آگاه نیستند.
 
کوین ترودو بیش از ۲۰ سال عضو جوامع مخفی بوده است. وی معتقد است بسیاری از ناآگاهی ها و عدم درک قوانین جهان هستی به دلیل وجو جوامع مخفی است.
 
جوامع مخفی از اینکه مردمان به قوانین جهان هستی پی ببرند بیم دارند زیرا در اینصورت دیگر نمی توانند کنترل آنها را در دست بگیرند.
 
به اعتقاد کوین ترودو فقر، بدبختی و بسیاری از اتقافات این جهان به این دلیل است تا مردمان زمانی برای یادگیری این قوانین نداشته باشند.
 
حتی جوامع مخفی در بسیاری از موارد تبلیغات منفی در جهت قوانین جهان هستی میکنند تا مردمان این قوانین را جدی نگیرند!
 
۴ مرحله یادگیری کوین ترودو
ناآگاهی و ناشیستگی : نمیدانید که از چه چیزهایی اطلاع دارید در نتیجه شایستگی استفاده از آنها را هم ندارید.
 
آگاهی و ناشیستگی : میدانید که از چه چیزهایی اطلاع ندارید اما همچنان شایسته استفاده از آنها نیستید.
 
آگاهی و شایستگی : میدانید که در کوین ترودو حال انجام چه کاری هستید و تمام تلاش شما بر این است که آن کار را درست و بدون اشتباه انجام دهید.
 

قانون های برای ساخت کسب و کار اینترنتی

 انواع مختلفی از مشاغل در بازار وجود دارند که صرفا از طریق روش های کسب درآمد اینترنتی آنلاین تجارت می کنند. در ایجاد یک تجارت آنلاین یا کسب و کار اینترنتی، مالک باید با تدوین بیانیه ماموریت و با رسیدگی به سایر موارد اداری، همان روال تجارت سنتی را طی کند و در تدوین یک برنامه تجاری اقدام کند. با این حال، مزایا و معایب کسب و کار اینترنتی یا تجارت آنلاین در عملیات مدیریتی همواره قابل مشاهده است.

 
انواع مختلفی از مشاغل در بازار وجود دارند که صرفا از طریق روش های آنلاین تجارت می کنند. در ایجاد یک تجارت آنلاین یا کسب و کار اینترنتی، مالک باید با تدوین بیانیه ماموریت و با رسیدگی به سایر موارد اداری، همان روال تجارت سنتی را طی کند و در تدوین یک برنامه تجاری اقدام کند.
 
با این حال، مزایا و معایب کسب و کار اینترنتی یا تجارت آنلاین در عملیات مدیریتی همواره قابل مشاهده است. نکته قابل توجه این امر است که باید در هنگام آمادگی برای تجارت آنلاین خود از جمله هنگام یادگیری نحوه خرید آنلاین برای مبتدیان، به این معایب و مزایا توجه کنید تا کسب و کار اینترنتی برندتان همیشه روند صعودی داشته باشد.
 
 
از ماهیت کسب و کار اینترنتی مطلع شویم
اما قبل از پرداختن به مزایا و معایب این کسب و کار امروزی، نیاز است از ماهیت کسب و کار اینترنتی مطلع شویم. کسب و کار اینترنتی یا تجارت آنلاین به خرید و فروش محصولات و خدمات از طریق وب سایت های اینترنتی و رسانه های مجازی اطلاق می شود. این کسب و کارها در بازار امروزی رایج شده و محبوبیت بالایی کسب کرده اند.
 
بسیاری از افراد درگیر در تجارت برای بقای تجارت خود به شیوه های فروش آنلاین روی آورده اند و با جلب اعتماد مشتری در فراسوی مرزها رونق کسب و کار اینترنتی خود را رقم می زنند. در این پست با کلیدی ترین مزایا و معایب کسب و کار اینترنتی در اغلب مناطق دنیا آشنا خواهیم شد.
 
اگر چنانچه فکر می کنید تجارت آنلاین از جمله آسانترین انواع تجارت است، بهتر است این نگرش خود را تغییر دهید. ورود در این تجارت بدون دانش قبلی می تواند خطر شکست و سقوط ارزش کسب و کار اینترنتی و از بین رفتن اعتماد مشتریان را به همراه داشته باشد.
 
مهمترین مزایای کسب و کار اینترنتی یا تجارت آنلاین
از جمله مزایای عمده کسب و کار اینترنتی که بر هر کسی پوشیده نیست، این امر است که خودتان می توانید کارفرمای خودتان باشید و با راه اندازی کسب و کار خود تجربه حضور در بازارهای ملی و جهانی را با سرمایه کم کسب کنید. خوبی کسب و کار اینترنتی این است که در صورت شناخت بیشتر و خدمت گذاری بهتر، این قابلیت وجود دارد که ۲۴ ساعته به حسابتان پول واریز شود و شما بدون نگرانی در مورد آن یا صرف وقت زیاد بتوانید شغلی های دیگری را در کنار این تجارت را هدایت کنید.
 
۱– هزینه کم راه اندازی کسب و کار اینترنتی
 
مهمترین مزیت داشتن یک تجارت آنلاین یا کسب و کار اینترنتی، تفاوت در هزینه ها در مقایسه با ایجاد یک شرکت مستقر در دفتر سنتی یا آفلاین است.
 
اگرچه هزینه های مربوط به تأمین دامنه ها و نصب وب سایت ها وجود دارد اما در مقایسه با لیزینگ و نگهداری ساختمان های فیزیکی، این هزینه ها بسیار کم است، همچنین باید یاد بگیرید که چگونه می توانید با یک کسب و کار اینترنتی خرید انجام دهید.
 
۲– کاهش نیاز به وجود کارمندان زیاد
در یک خرده فروشی فیزیکی، مالک نیاز به استخدام تعدادی از کارمندان فروش دارد، بسیاری از مشاغل آنلاین یا کسب و کار اینترنتی به صورت خودکار کار می کنند. به عنوان مثال، خرید کالا به صورت آنلاین نیازی به پرداخت حقوق به صندوقدار ندارد، خریدار فقط جزئیات کارت را وارد می کند و کالا در عرض چند دقیقه خریداری می شود.
 
۳– دامنه وسیع و عدم محدودیت مکانی و جغرافیایی
 
با یک تجارت آنلاین یا کسب و کار اینترنتی می توانید شرکت خود را در مقیاس جهانی به بازار عرضه کنید و به مشتریان بالقوه سایر کشورها و قاره ها دسترسی پیدا کنید. برای ارائه کالاها یا خدمات خود به این مکان از راه دور باید سیستمی در دست داشته باشید.
 
در حالی که مشاغل فیزیکی فقط می توانند برای مشتریان در محل خاصی تبلیغ کنند، داشتن یک تجارت آنلاین یا کسب و کار اینترنتی به این معنی است که می توانید شرکت خود را در معرض تعداد زیادی از مشتریان بالقوه قرار دهید.
 
۴– به سرعت وصل این بازار شوید
از طریق اینترنت، صاحبان مشاغل و کارمندان می توانند راحت تر از گذشته با مشتریان و دیگر اعضای جامعه ارتباط برقرار کنند. به جای تماس یا بازدید از یک فروشگاه برای کسب اطلاعات در مورد یک محصول یا خدمات، مشتریان می توانند از طریق ارسال ایمیل به فروشگاه پاسخی دریافت کنید.
 
رشد رسانه های اجتماعی روش دیگری برای ارتباط با مشتریان به صاحبان مشاغل داده است که می توانند به یک صفحه توییتر تجاری یا تجارت در فیس بوک بپیوندند.
 
۵– توانایی مدیریت تجارت آنلاین در کنار حضور در مشاغل مختلف دیگر
 
به دلیل راحت و کاربردی بودن، این نوع تجارت را می توانید در کنار شغل های دیگرتان هدایت کنید، بدین منظور کافی است لپ تاپتان همیشه همراهتان باشد و در صورت فراغت از شغل حضوری تان وب سایتتان را چک کرده و پاسخگوی مشتریانتان باشید، یا حتی می توانید کارآفرینی داشته باشید.
 
بدین منظور بایستی فرد دیگری را بعنوان ادمین انتخاب کرده و تنها با حقوق دادن به یک نفر، شغل آنلاین خود را مدیریت کنید.
 
۶– روند اطلاعاتی در کسب و کار اینترنتی
اگر سعی می کنید ساعات افتتاح یک فروشگاه بدون وب سایت را یاد بگیرید، شاید لازم باشد چندین بار با آنها تماس بگیرید و می توانید فقط برای دریافت پاسخ سوالات ساده خود به اپراتور وصل شوید.
 
اگر یک کسب و کار دارای وب سایت است، می توانید این اطلاعات را سریع و به راحتی دریافت کنید. وب سایت های تجاری می توانند اطلاعات مرتبط زیادی از جمله اطلاعات تماس، توضیحات محصول و تاریخچه شرکت را در اختیار مشتریان قرار دهند تا درک چگونگی شکل گیری این تجارت را آسان سازند.
 
۷– فروش کسب و کار اینترنتی
 
داشتن یک وب سایت که به مشتریان امکان خرید آنلاین را می دهد می تواند به پیشرفت خط اقتصادی مالی آن شرکت کمک کند. بسیاری از مصرف کنندگان خرید آنلاین را ترجیح می دهند زیرا این کار ساده و راحت است.
 
آنها می توانند هر زمان که می خواهند، بدون خط خرید کنند و به طور مستقیم از فروشگاه بازدید نکنند. فروشگاه آنلاین یا کسب و کار اینترنتی همچنین برای مشتریانی که به اندازه کافی دور از فروشگاه زندگی می کنند، گزینه ایده آلی است. از طریق اینترنت، این مصرف کنندگان هنوز هم می توانند در فروشگاه خرید داشته باشند.
 
عمده ترین معایب کسب و کار اینترنتی یا تجارت آنلاین
از جمله بارزترین معایب تجارت آنلاین یا کسب و کار اینترنتی عدم ارتباط چشمی و حضوری با مشتری است تا بتوان او را اقناع نمود که محصول یا خدمت شما بهترین در بازار است. این عدم ارتباط باعث از دست رفتن قسمت اعظمی از مشتریان می شود بخصوص اگر افراد سودجویی با اعمال خلاف هایی اعتماد مشتریان نسبت به خرید اینترنتی را سلب نموده باشند.
 
به جرات می توان گفت که رقابت بین تاجران آنلاین همانند رقابت بین تاجران بازارهای حضوری شدید شده است و هر کس برای سودآوری و شناساندن برند تلاش ها و هزینه های زیادی متحمل می شود.
 
بنابراین فکر نکنید که در بازارهای آنلاین هیچ گونه رقیبی حضور نداشته و با خیال راحت می توانید محصولات خود را به مشتریان بفروشید، اینگونه نیست بلکه باید بسیار آگاهانه وارد این بخش از بازار شوید.
 
 
۱– غیر شخصی بودن کسب و کار اینترنتی
 
یکی از نقاط ضعف قابل بحث در گسترش اینترنت در مشاغل مدرن این است که برخی مکاتبات بین مشتریان و مشاغل می تواند غیر شخصی باشد.
 
قبل از مراجعه به اینترنت، مشتریانی که شکایتی دارند می توانند با مدیر فروشگاه تماس بگیرند و نگرانی های خود را مستقیما اعلام کنند. هنگامی که همان شخص نگرانی های خود را از طریق نامه الکترونیکی ابراز می کند، ممکن است فکر کند که شکایت او ره به جایی نبرده و کارساز نخواهد بود.
 
۲– عدم تست کالا قبل از خرید
اگرچه کالای زیادی وجود دارد که بدون شک می توان آنها را بصورت آنلاین خریداری کرد، اما موارد دیگری مانند لباس، کفش، مبلمان و وسایل الکترونیکی وجود دارند که مصرف کنندگان قبل از تصمیم گیری در مورد خرید آنها، دوست دارند آنها را تست کنند و از کارایی آنها مطمئن شوند.
 
در دنیای خرده فروشی آنلاین یا کسب و کار اینترنتی، “تست قبل از خرید” امکان پذیر نیست. خرده فروشان آنلاین یا افراد دارای کسب و کار اینترنتی سعی کرده اند با اجازه دادن به کاربران جهت بررسی محصولات و با نمایش عکس ها و فیلم ها از محصولات، این کار را جبران کنند اما باز هم افراد در خرید حضوری بهتر می توانند کالا را بررسی و تست کنند.
 
۳– رقابت
 
خرده فروشان آنلاین یا افراد دارای کسب و کار اینترنتی رقابت بیشتری در دنیای خرده فروشی اینترنت دارند. اگرچه همه چیز در مورد یک شرکت معتبر آنلاین قابل بیان است، اما بسیاری از مصرف کنندگان به دنبال محصولات بوده و به خرده فروشان توجهی نمی کنند.
 
این بدان معناست که خرده فروشان واسطه با سابقه غیر قابل اطمینان احتمالا در دنیای رقابتی خرده فروشی اینترنتی از ایده های کسب و کار آنلاین دیگران تقلید می کنند تا برای خود سودآوری کنند.
 
۴– بهره وری کسب و کار اینترنتی
اگر در یک فروشگاه فیزیکی کار کنید، مطمئنا ساعت کاری دارید. شما برنامه کاری خود را دارید و می دانید چه زمانی باید کار کنید. با این حال، اینترنت عملیاتی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته است، به این معنی که تجارت شما همیشه باز است.
 
مشاغل آنلاین یا کسب و کار اینترنتی نیازی به ایجاد فروشگاه های فیزیکی ندارند ولی اگر در مدیریت زمان مورد استفاده برای شغل خود دقت نکنید، این امر می تواند باعث ایجاد اختلال و کاهش بهره وری شود.
 
 
۵– اعتبار
 
از آنجا که در خرده فروشی آنلاین یا کسب و کار اینترنتی رقابت زیادی وجود دارد، در بین بسیاری از مشاغل که فعالیت می کنند، نگرانی های اعتباری ایجاد می شود.
 
این امر یکی از مزایای داشتن موقعیت مکانی فیزیکی محسوب می شود که در نهایت باعث ایجاد اعتماد در بین مشتریان شده و این کار تجارت شما را با تابش حرفه ای تری توصیف می کند تا اینکه شما فقط یک وب سایت برای شرکت خود داشته باشید.
 
این بدان معنا نیست که همه مشاغل آنلاین فاقد اعتبار هستند ولی باید توجه داشته باشید که شرکت های وب سایتی فاقد موقعیت مکانی فیزیکی از نظر اعتبار در درجه پایینی قرار بگیرند.
 
۶– خدمات به مشتری
بسیاری از مشاغل آنلاین ویژگی چت وب را برای کمک به مشتریان در هنگام خرید پیاده کرده اند، اما خدمات مشتری هنوز هم بیشتر از طریق ایمیل یا تلفن انجام می شود.
 
اگرچه این امر می تواند برای برخی از موارد و سوالات مشتری موثر باشد، اما هیچ ارتباط چهره به چهره ای از گفتگو با همکاران در فروشگاه دیده نمی شود.
 
مشاغل دارای فروشگاه اینترنتی های فیزیکی می توانند در کنار مشتری خود حضور بیشتری داشته باشند. آنها می توانند نحوه عملکرد یک محصول را نشان داده و ضمن توضیح اقدامات خود می توانند مشکلات موجود را حل کنند.
 
۷– اشباع بازار
 
با وجود حضور آنلاین، این بدان معناست که شما در صنعت خود در محاصره مشاغل دیگر هستید، همه مشتاقانه شرکت خود را در معرض مخاطبان قرار داده اند.
 
در نتیجه ممکن است کسب و کار اینترنتی شما در دریایی از شرکت های مشابه گم شود، بنابراین باید یک محصول یا عنصر خاصی را برای شرکت خود پیدا کنید که به شما وجه رقابتی بیشتری نسبت به سایر رقبا ببخشد.
 
۸– عدم تعامل
با حضور کادر فیزیکی، کارکنان می توانند به طور مستقیم با مشتریان در تعامل باشند. این موضوع می تواند خریداران را تحت تأثیر قرار دهد و آنها را وادار کند تا تجربیات مثبت خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.
 
برخی از خریداران ممکن است تعاملات چهره به چهره را نسبت به خرید آنلاین کالا ترجیح دهند. می توانید در زمان راه اندازی یک تجارت آنلاین یا کسب و کار اینترنتی، برای ایجاد روابط معنی دار با خریداران تلاش کنید.

زندگينامه وارن ادوارد بافت

وارن ادوارد بافت (متولد 30 اوت 1930) يك سرمايه گذار آمريكايي ، مشاغل تجاري و انسان دوستانه ، رئيس و مديرعامل بركشاير هاتاوي است. 


وي يكي از موفق ترين سرمايه گذاران در جهان به حساب مي آيد و تا اوت سال 2020 ميلادي 78.9 ميليارد دلار ثروت خالص دارد كه او را به عنوان هفتمين فرد ثروتمند جهان تبديل مي كند.


 


وارن بافت در اوماها ، نبراسكا متولد شد. وي علاقه وافري براي تجارت و سرمايه گذاري در جواني داشت و سرانجام در سال 1947 وارد دانشكده وارتون دانشگاه پنسيلوانيا شد جملات انگیزشی و قبل از انتقال و فارغ التحصيلي از دانشگاه نبراسكا در سن 19 سالگي به تحصيلات خود ادامه داد. او فارغ التحصيل دانشكده بازرگاني كلمبيا شد ، جايي كه او فلسفه سرمايه گذاري خود را پيرامون مفهوم سرمايه گذاري ارزش شكل داد كه توسط بنيامين گراهام پيشگام شد. وي براي تمركز پيش زمينه اقتصاد خود در مؤسسه مالي نيويورك شركت كرد و خيلي زود پس از آن همكاري هاي مختلف تجاري از جمله با گراهام آغاز شد. 


وي در سال 1956 بوفيت مشاركت ، با مسئوليت محدود ايجاد كرد و شركت او سرانجام يك شركت توليد نساجي به نام Berkshire Hathaway را به دست آورد و با فرض نام خود براي ايجاد يك شركت هلدينگ متنوع. در سال 1978 ، چارلي مونگر به بافت بف پيوست و نايب رئيس شركت شد.


 


بافت از سال 1970 به عنوان رئيس و بزرگترين سهامدار Berkshire Hathaway بوده است. وي توسط رسانه هاي جهاني از وي به عنوان "Oracle" يا "غير مجاز مي باشدe" Omaha ياد شده است. وي به دليل پايبندي به سرمايه گذاري با ارزش و دلهره شخصي با وجود موفقيت و ثروت بي حد  موفقیت و حصر ، مورد توجه قرار گرفته است. تحقيقات منتشر شده در دانشگاه آكسفورد ، روش شناسي سرمايه گذاري بافت را به عنوان "مركزگرايي بنيانگذار" تعبير مي كند، كه متمايز با ذهنيت مديران بنيانگذار ، تمايل اخلاقي نسبت به جمع سهامداران و تمركز شديد بر ايجاد ارزش نمايي تعريف شده است.


 


بافت يك نيكوكار برجسته است ، و متعهد شده است 99 درصد از ثروت خود را به علل انسان دوستانه ، عمدتاً از طريق بنياد بيل و مليندا گيتس واگذار كند. او The Giving Pledge را در سال 2009 با بيل گيتس تأسيس كرد ، به موجب آن ميلياردرها متعهد مي شوند كه حداقل نيمي از ثروت خود را اهدا كنند.


 


گذشته از جملات انگيزشي و نمايش هاي بي شماري تلويزيوني در برنامه هاي مختلف خبري ، بافت در فيلم ها و برنامه هاي تلويزيوني متعددي ، مستند و داستاني از جمله وال استريت: پول هرگز نمي خوابد ظاهر شده است. او 10 بار در برنامه چارلي رز مهمان بوده است و موضوع فيلم مستند HBO تبديل شدن به بزرگترين پول ساز جهان در سال 2009 بود.

طراحی سایت و ساخت سایت

 امنیت، مزیت دیگر طراحی و ساخت سایت  محمد جانبلاغی با سیستم مدیریت محتوای متن باز است. برخلاف باور اشتباه برخی افراد که تصور می‌کنند عمومی و در دسترس همگان بودن این سامانه‌ها به معنی امنیت پایین آن‌ها است، واقعیت این است که برترین توسعه‌دهندگان در سراسر جهان به صورت پیوسته در شرکت طراحی سایت  حال ارائه به‌روزرسانی برای آن‌ها هستند و در صورت مشخص شدن یک حفره امنیتی، خیلی سریع از آن اطلاع پیدا کرده و مشکل را رفع می‌‎کنند.

طی چندین طراحی سایت سال استفاده و ایجاد چندین میلیون وب سایت با آن‌ها، اکنون رخنه‌های امنیتی متداول سیستم‌های متن باز پوشانده شده است، حال آنکه ممکن است سیستم تازه توسعه‌ یافته شده، مملو از باگ‌هایی باشد که رفته رفته خود را نشان می‌دهند.

ساخت سایت
برای ایجاد قالب در طراحی وب سایت حرفه ای این دسته از سامانه‌ها، می‌توان به راحتی از فریم‌ورک‌های طراحی واکنش‌گرا (ریسپانسیو) استفاده کرد و سبب شد تا وب سایت، در دستگاه‌های موبایل به زیبایی هرچه تمام‌تر به نمایش در بیاید. اما برای واکنش‌گرا کردن CMS اختصاصی خود شاید مجبور به صرف هزینه و زمان زیادی باشید. سیستم‌های مدیریت محتوای متن باز زیادی وجود دارند، اما در ادامه به معرفی سه مورد از محبوب‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.

وردپرس (WordPress)
وردپرس مهمترین و پراستفاده‌ترین سیستم مدیریت محتوای متن باز برای ایجاد سایت‌ها و وبلاگ‌ها است، به طوری که حدود پنجاه درصد دنیای وبطراحی سایت  (نیمی از تمامی وب سایت‌های دنیا) با وردپرس ساخته شده‌اند. نخستین باری که وردپرس ارائه شد، امکان طراحی و ساخت سایت وجود نداشت و کاربران به عنوان یک سیستم رایگان وبلاگ‌نویسی به آن نگاه می‌کردند. وردپرس در ادامه توسعه پیدا کرد و به صورت یک سیستم مدیریت محتوای متن باز به دنیا معرفی شد.

ساخت وب سایت
همانند دیگر سامانه‌ها، در وردپرس نیز می‌توان با نصب افزونه امکانات وب سایت را افزایش داد. زیاد بودن افزونه‌های وردپرسی یکی از مهم‌ترین دلایل بیشتر طراحان برای استفاده از آن است. به عنوان نمونه، برای اینکه وب سایت عادی خود را به یک فروشگاه بسیار مجهز تبدیل کنید، کافی است طراحی سایت یکی از افزونه‌های فروشگاه‌ساز را نصب کنید. معروف‌ترین فروشگاه‌ساز وردپرسی WooCommerce است و بعید نیست بیشتر فروشگاه‌های اینترنتی که شما نیز از آن خرید می‌کنید با استفاده از آن راه‌اندازی شده باشند.

یک افزونه طراحی سایت می‌تواند ابزاری کوچک را به منظور تغییر فونت نوشته به وب سایت اضافه کرده و یا آن را تبدیل به یک شبکه‌ای اجتماعی یا تالار گفتگوی بزرگ کند. به این منظور، باید در وردپرس به ترتیب از دو افزونه BuddyPress و BBPress استفاده کرد. با توجه به گستردگی این ابزارها، تقریبا هر قابلیتی را می‌توان به یک وب سایت اضافه کرد.

ساخت سایت
وردپرس بر زبان برنامه‌نویسی سمت سرور پی‌اچ‌پی بنا شده طراحی سایت و در آن از پایگاه داده مای‌اس‌کیوال استفاده می‌شود. اگرچه مشتری نخست وردپرس افرادی هستند که می‌خواهند یک وب سایت خبری راه‌اندازی کنند، اما هر وب سایتی اعم از طراحی سایت دانشگاهی، شرکتی، فروشگاهی و دیگر موارد را می‌توان با استفاده از آن پیاده‎سازی کرد.

 

https://www.trahysite.ir/web-design/

چطور بازدید سایت را افزایش دهیم؟

 افزایش بازدید سایت محمد جانبلاغی واقعی و ترافیک سایت به شکل ارگانیک با کمترین ریسک و بهترین بازدهی را برای شما در این مقاله آماده کرده ایم تا بدانید چطور به وسیله سئو یا تبلیغات بازدید کنندگان هدف را به سمت سایت خود بکشانید…


در این مقاله از مجموعه مقالات آموزش تولید محتوا و سئو، به موضوع افزایش بازدید و ترافیک سایت خواهیم پرداخت و چند روش بسیار کارآمد را آماده کرده ام تا در این خصوص به شما کاربران محترم خدمات سئو دات کام ارائه کنم.

افزایش بازدید کننده واقعی سایت
افزایش بازدید کننده واقعی سایت

همه چیز در دیده شدن است!

اگر بخواهیم هر اتفاقی را در سایتمان رقم بزنیم، ابتدا باید به فکر استراتژی باشیم که دیده شویم و اصطلاحا جمعیت تشنه ما را بیابند.

جمعیت تشنه یا بازار هدف اصطلاحی است که کاربرد آن در بحث بازاریابی بسیار رایج است و جالب اینجاست که موضوع اصلی ما یعنی سئو، دقیقا برای این منظور به وجود آمد تا ( مخصوصا برای سایت های شرکتی ) مشتری یا علاقه مند واقعی، در سریع ترین زمان ما را بیابد.

در این مقاله به راهکار هایی می پردازیم که طبق آن کاربران و بازدید کنندگان سایتمان را به ترین شکل افزایش دهیم و از هر دری وارد دنیای اینترنت شدند، با ما مواجه شوند!

افزایش بازدید سایت به شکل ارگانیک یا غیر ارگانیک
بطور کلی این افزایش بازدید کننده به 2 شکل ارگانیک ( بازدید کننده طبیعی گوگلی ) و غیر ارگانیک ( بازدید های خریدنی واقعی ) تقسیم می شود.

البته نوع سومی هم وجود دارد که یکسری سایت ها آن را  می فروشند و به نوعی بازدید کنندگان فیک هستند.

ما این نوع سوم را بطور کامل کنار می گذاریم و هدفمان در این مطلب تنها جذب ترافیک واقعی برای سایتمان است.

بازدید های فیک بیشتر برای افزایش رتبه الکسا کاربرد دارند و در 90 درصد مواقع موجب بروز اتفاقات مثبتی در سایت ما نمی شوند؛ البته یکسری تکنیک ها هم وجود دارد که از آن بهره وری مطلوب گرفته شود اما صحبت در مورد آن ما را فضای مطلبمان دور می کند.

بازدید سایت بطور کلی یکی از مهم ترین و غیر قابل انکار ترین فاکتور های سئو است و از ابتدای به وجود آمده مفهوم سئو هم وجود داشتهاست، یقینا تا انتها هم همراه آن می ماند.

جدا از بحث سئو، استراتژی های درآمد زایی بسیاری وجود دارد که پیرو صحبت های قبل، پیشنیار آن داشتن بازدید کنندگان واقعی و زیاد است.

چطور ترافیک با کیفیت و ارگانیک سایت را بالا ببریم؟
ترافیک با کیفیت و ارگانیک همان دسته اولی است که به آن اشاره کردیم:

در این قسمت باید تدابیری بیاندیشیم که با استفاده از موتور جستجوی گوگل، کاربران سطح اینترنت را به سمت خود بکشانیم.

خب در مرحله اول  می دانیم که هر سایت یک موضوع و زمینه ای را پوشش می دهد:
 
و …
البته به این لیست عناوین بسیاری هم میتوان اضافه کرد اما به هر حال موضوع این است هر سایت در یک دسته بندی کلی قرار می گیرد.

زمانی که دسته بندی کلی شما مشخص شد، باید اصلی ترین کلمات کلیدی خود را مشخص کنید:

 
خب برای این موضوعات صفحه سازی انجام می دهید و هدف گذاری شما به این شکل می شود که به سایتتان را سئو کنید و به صفحه اول گوگل برسید تا ترافیک هدفمند را جذب کنید.

اما مشکل اینجاست که سئو در کلمات پر جستجویی مثل این موارد بسیار پیچیده و دشوار است، رقیبان شما سایت هایی مثل باما، دیوار، پدال، زومیت، کارآپ، وان کار و … هستند که سال ها قدمت دارند.

شما برای گرفتن جایگاه این وب سایت ها کار آسانی نخواهید داشت و اگر از ساخت صفحات و محتوا سازی بسیار عالی برای آن ها هم اقدام به ایندکس و فتچ آن کنید، با رتبه ای مواجه می شوید که ممکن است شما را ناامید کند.

خب برای اینکه با این کلمات کلیدی به صفحه اول گوگل برسید، شاید بیش از 1 سال زمان نیاز باشد و البته هزینه هایی که برای تبلیغات در این عرصه رقابت، قطعا لازم خواهد بود.
 
 
 

سئو چیست؟

 در این مقاله می خواهیم برای کاربرای تازه وارد به حوزه ی دیجیتال مارکتینگ توضیح دهیم که سئو چیست ؟
اگر وبسایت دارید یا به فکر راه اندازی کسب و کار آنلاین هستید، حتما بار ها نام سئو (SEO) را شنیده اید و درباره اهمیت آن و نتیجه ای که دارد افسانه هایی به گوشتان خورده است.

اما سئو واقعا چیست. در این مقاله می خواهیم به طور مفصل به پاسخ این سوال بپردازیم و کمی هم درباره روش انجام این کار و نتایج آن صحبت کنیم. اگر به این مباحث علاقه دارید، کمی وقت گذاشته و این مقاله را بخوانید.

سئو(SEO) چیست؟
سئو چیست؟
سئو چیست؟
سئو (SEO) مخفف کلمه Search Engine Optimization و به معنی بهینه سازی برای موتورهای جستجو است.

سئو در معنای ساده یعنی تلاش برای بالا بردن رتبه وبسایت در موتور های جستجو و گرفتن بازدید از آن. در حال حاضر موتورهای جست و جو اکثر بازدید وبسایت ها را تامین می کنند.

سئو کردن چگونه است؟
برای اینکه روند انجام سئو را بشناسیم، ابتدا لازم است کمی درباره نحوه کار موتورهای جستجو بدانیم.

پیش از پیدایش موتورهای جستجو،‌ هر کس میخواست اطلاعاتی را در وب پیدا کند، باید آدرس سایتی که اطلاعات مورد نظر در آن بود را از قبل بداند. با بزرگ تر شدن اینترنت و گسترش وب و افزایش تعداد وبسایت ها، عملا درصد بسیار بالایی از وبسایت ها کاملا ناشناخته می ماندند، حتی اگر اطلاعات بسیار نابی در آنها بود.

ظهور موتورهای جستجو
برای حل این مشکل موتورهای جستجو به وجود آمدند. موتورهای جستجو با کمک ربات‌هایی تمام سطح وب را اسکن کرده و آن را شاخص گذاری می‌کردند،‌ یعنی صفحات وب را بر اساس کلماتی که در آن‌ها استفاده شده بود، شماره‌گذاری و نشانه‌گذاری می‌کردند.

با این کار وقتی کلمه‌ای در موتورهای جستجو سرچ می‌شد، آن‌ها صفحات مرتبط با کلمه‌ی جستجو شده را پیدا کرده و به کاربر نمایش می‌داند. حال هر چقدر آن کلمه، در صفحه بیشتر استفاده شده بود،‌ آن صفحه رتبه بهتری هم می‌گرفت.

سوء استفاده از ساده بودن موتورهای جستجو
همان‌طور که گفتیم در ابتدا تعداد کلمه در صفحه مهم‌ترین ملاک موتورهای جستجو برای رتبه دهی به سایت‌ها بود. همان‌طور که می‌توان حدس زد،

سو استفاده های بسیاری از این موضوع شد و عملاً مدیران وب‌سایت ها برای بالا بردن سایتشان در گوگل به کاری جز تکرار کلمه احتیاج نداشتند و به این ترتیب سطح وب پر از سایت هایی شد که تنهای محتوایشان تکرار یک کلمه بود.

هوشمند شدن موتورهای جستجو به خصوص گوگل
پس از آن گوگل و موتور جستجوهای دیگر با بهبود الگوریتم و استفاده از هوش مصنوعی ملاک‌های بسیار بیشتری را برای رتبه دهی به سایت‌ها در نظر گرفتند که در ادامه به برخی از این ملاک‌ها،‌ خواهیم پرداخت. اما وقت آن است که به پاسخ سؤال اصلی بپردازیم؛

سئو کردن یعنی چه. سئو کردن تلاش در جهت مطابق کردن وب‌سایت با ملاک‌های موتورهای جستجو است. در حقیقت در عمل سئو، ابتدا ملاک‌های موتور جستجو شناسایی می‌شود و سپس تلاش می‌گردد وب‌سایت هر چه بیشتر با این ملاک‌ها مطابقت داشته باشد.

در یک جمله، زیرا سئو پول‌ساز است؛‌ برای درک این موضوع به یک مثال توجه کنید:‌

فرض کنید شما یک فروشگاه لوازم ورزشی دارید و می‌خواهید برای افزایش فروش دست به انجام تبلیغات بزنید. برای این کار چند گزینه پیش روی شما قرار دارد، می‌توانید در روزنامه‌ها و مجلات تبلیغ چاپ کنید یا اینکه در رادیو و تلویزیون و حتی شبکه‌های اجتماعی ویدئوهای تبلیغاتی پخش کنید. تمام این روش‌ها ثابت‌شده و اثربخش هستند. اما اگر سایت شما سئو شده باشد نتیجه‌ای به مراتب بیشتر و سودآورتر خواهید گرفت.

وقتی شما به انجام تبلیغات در روزنامه،‌ تلویزیون و … می‌پردازید،‌ پیام تبلیغاتی خود را به سطح وسیعی از مخاطب‌های گوناگون می‌رسانید که اکثر آن‌ها هیچ احتیاجی به لوازم ورزشی ندارند و عملاً درصد بسیار بالایی از پولی که خرج تبلیغات کرده‌اید، هیچ نتیجه و سودی به شما نمی‌رساند.

اما فرض کنید کسی بخواهد لوازم ورزشی بخرد،‌ با سرچ کردن یک کلمه مثل “ساک ورزشی ”در گوگل به دنبال محصول مورد نظرش می‌گردد. اگر شما در این کلمه در صفحه نتایج گوگل رتبه بالایی داشته باشید،‌ او وارد سایت شما شده و از شما خرید خواهد کرد. در این روش تمام کسانی که وارد سایت شما می‌شوند مشتری بالقوه شما هستند و اگر سایتتان طراحی خوبی داشته باشد، اکثر آن‌ها به مشتریان شما تبدیل خواهند شد.

سئو باعث افزایش بازدید از سایت می‌شود.
باعث برند شدن و بالا رفتن اعتبار وب‌سایت می‌شود.
باعث فروش بیشتر و در نتیجه کسب سود می‌شود.
اغلب کاربران موتورهای جستجو تنها روی یکی از 5 نتیجه اول از صفحه نتایج کلیک می‌کنند؛ بنابراین اگر برای مطالب خود به دنبال خواننده هستید یا برای فروشگاه خود به مشتری نیاز دارید، ناچارید که در رتبه‌های بالای نتایج جستجو باشید.
سئو تنها برای سازگاری با موتورهای جستجو نیست، بلکه یک سئوی خوب موجب بهبود تجربه کاربری و کاربرد بیشتر یک وب‌سایت می‌شود.
سئو برای دیده شدن وب‌سایت شما در شبکه‌های اجتماعی مفید است. نزدیک به سه میلیارد نفر از مردم جهان حداقل در یکی از شبکه‌های اجتماعی حضور دارند. محتوای شما اگر در نتایج جستجو جایگاه مناسبی داشته باشد و کاربر آن را انتخاب کند، به‌احتمال زیاد در یکی از شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک و توییتر به اشتراک گذاشته می‌شود و این اشتراک به معنای یک لینک مفید برای بهبود رتبه وب‌سایت شماست.
سئو ماندگاری بسیار بالاتری نسبت به دیگر روش‌های بازاریابی دارد.
هزینه‌ای که برای سئو می‌شود،‌ چندین برابر بازگشت سرمایه در پی خواهد داشت
خب حالا که روند انجام سئو و اهمیت آن را شناختیم، کمی جزئی‌تر راجع به آن صحبت می‌کنیم :‌

مهم‌ترین ملاک‌های موتورهای جستجو برای رتبه دهی به سایت‌ها
کمی قبل‌تر راجع به تکرار کلمه در متن به عنوان اولین ملاک موتورهای جستجو صحبت کردیم. این مسئله هنور هم بسیار مهم است اما ملاک های فراوان دیگری نیز اهمیت پیدا کرده‌اند. دو مورد از مهم‌ترین این ملاک‌ها را بررسی می‌کنیم:‌

محتوا
گوگل و بسیاری دیگر از موتورهای جستجو عاشق محتوا هستند. هر چه تولید محتوا در سایت بهتر و باکیفیت‌تر انجام شود‌،‌ سایت رتبه بهتری نیز خواهد گرفت. از انواع محتوا می‌توان به متن، ویدئو، عکس و … اشاره کرد.

لینک
گوگل برای سنجش اعتبار وب‌سایت ها، لینک هایی که به آن سایت داده شده است را بررسی می‌کند. هر چه لینک‌ها از وب‌سایت‌های باکیفیت‌تر و با تعداد بیشتری باشند، رتبه سایت بهتر خواهد بود.

انواع سئو
انواع سئو
انواع سئو
از حدود بیست سالی که از تولد سئو می‌گذرد،‌ روش‌های بسیاری برای انجام آن ایجاد شده است. در این قسمت به بررسی انواع سئو می‌پردازیم.

سئو کلاه سفید (white Hat SEO) چیست؟
در این روش سعی می‌شود، تمام روند انجام سئو منطبق بر قوانین گوگل باشد. در سئو کلاه سفید تکنیک‌ها، روش‌ها و استراتژی‌ها کاملاً پیرو قوانین گوگل هستند به همین جهت به آن سئو اخلاقی نیز میگویند. این روش نیاز به زمان زیادی دارد، اما نتایج آن ماندگار و بلندمدت خواهد بود.

سئو کلاه سیاه(Black Hat SEO) چیست؟
برخلاف روش قبلی که سعی می‌شد تمام روند سئو قانونی باشد، در این روش تمام سعی سئوکار بر فریب موتور جستجو و بالا آوردن رتبه سایت از طریق شیوه‌های غیرقانونی و دور زدن الگوریتم‌های گوگل است. این روش بسیار سریع عمل می‌کند و نتیجه آن را در مدت زمان بسیار کمی می‌توانید ببینید،‌ اما این‌گونه سئو کردن بسیار خطرناک بوده و در صورتی که گوگل متوجه آن شود، وب‌سایت به طور کامل از نتایج جستجو حذف خواهد شد.

سئو کلاه خاکستری ( Gray Hat SEO) چیست؟
در این روش سعی می‌شود از مجموعه‌ای از تکنیک‌های دو روش قبلی استفاده شود. این نوع سئو کردن نیاز به تخصص بالایی دارد و اگر درست انجام نشود ممکن است نتایج بدی برای وب‌سایت در پی داشته باشد. سئوی خاکستری مدت‌زمان نسبتاً کمی برای اجرا نیاز دارد و می‌توان آن را بهترین و تخصصی‌ترین روش سئو نامید.

در حال حاضر روش بک لینک PBN که ما برای شما آماده کرده ایم و می توانید به راحتی آن را برای وبسایت خود سفارش دهید یک روش سئو کلاه خاکستری است.

آیا وب‌سایت من نیاز به آموزش سئو توسط جانبلاغی دارد؟
در یک پاسخ کوتاه؛ بله. تمامی وب‌سایت‌ها نیاز به سئو کردن دارند. اگر می‌خواهید در اینترنتت دیده شوید به سئو کردن احتیاج دارید. بدون سئو کردن و گرفتن رتبه در گوگل، وب‌سایت شما‌ منزوی خواهد شد و هیچ‌وقت بازدیدکنندگان زیادی نخواهد گرفت.

چگونه سئو کنیم؟
همان‌طور که پیش‌تر توضیح دادیم،‌ سئو روش‌های مختلفی دارد. پیش از همه‌چیز باید بدانید موتور جستجو چه ملاک‌هایی دارد و در حال حاضر کدام ملاک‌ها از بقیه مهم‌تر هستند. پس از آن باید استراتژی سئو خود را تنظیم کنید و در این استراتژی تمام روش‌ها و تکنیک‌هایی که باید برای سئو کردن استفاده شوند را مشخص کنید.

اگر تخصصی در این زمینه ندارید و تازه با خواندن این مقاله با سئو و اهمیت آن آشنا شدید، بهتر است انجام سئو را به یک متخصص واگذار کنید. توجه داشته باشید که سئو کردن سایت بدون داشتن دانش کافی در این زمینه، می‌تواند منجر به حذف کامل وب‌سایت از نتایج جستجو شود.

هزینه انجام سئو
هزینه انجام سئو به عوامل بسیاری بستگی دارد از جمله نوع وبسایت، سطح رقابت، زمان انجام کار و … . توجه داشته باشید که سئو کردن با کلمه کلیدی انجام می‌شود، یعنی شما تعیین می‌کنید که می‌خواهید وقتی یک کلمه در گوگل سرچ شد شما در صفحه اول نتایج باشید.

مسلماً در صفحه نتایج جستجو هر چه رقیبان بزرگ‌تر و قدرتمندتری داشته باشید، هزینه و زمان انجام سئو نیز بیشتر خواهد بود.

ارسال سفارش سئو
قبل از شروع همکاری با متخصص سئو بهتر است انتظارات و اهداف خود از سئو را به طور کامل مشخص کنید. اگر در انجام این کار هیچ دانش و تجربه‌ای ندارید می‌توانید با ما تماس گرفته و مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

تیم ما با سئو کردن تعدادی از وب‌سایت‌های ایرانی مطمئن است که می‌تواند سئو وب‌سایت شما را نیز به نحو احسن به عهده بگیرد.

در حال حاضر به دو طریق می توانید برای انجام سئو از طریق تیم ما اقدام کنید :

سئو تضمینی : اگر هیچ تخصص و دانشی نسبت به علم سئو ندارید ، به شما پیشنهاد می کنیم از این سرویس ما استفاده کنید.
بک لینک PBN : اگر اصول ابتدایی سئو را پیاده سازی کردید اما نتیجه ی مد نظر خود را نمیگیرید سرویس لینک سازی PBN نتایج شما را به شدت بهبود خواهد بخشید.
حرف آخر
در مقاله ی سئو چیست؟ قصد داشتیم شما را با اصول کلی سئو آشنا کنیم ، اما باید بدانید این علم پیچیده و در حال رشد، ظرافت های بسیاری دارد که با عدم رعایت یک نکته ی کوچک می تواند به افت سایت شما منجر شود.

به همین دلیل پیشنهاد ما این است که اگر قصد دارید این علم را بهتر بیاموزید به هیچ وجه روی دامنه ی اصلی تان روش های مختلف را امتحان نکنید که می تواند عواقب خیلی بد برای شما داشته باشد.
 
 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد